![]() |
|
||||
|
||||
![]() op ebay kom ik wel diverse advertenties tegen waarin staat dat de bak van een b4 ook past op een audi type 89, dus ook op 32B.
De bakken zijn inderdaad ook voor lengteinbouw, volgens de foto's bij diverse advertenties (wel handbakken), dus je kan kijken of het past. als de bak dezelfde vorm heeft heb je grote kans dat ze wel passen.
|
||||
|
||||
![]() Het ligt er op dezelfde wijze in als in de passat dus in de lengte, met de carb aan de linkerkant (van voren gezien)
|
|
||||
|
||||
![]() dan moet ie passen...
ik adcht dat de b4 dwarsgeplaatst had, maar dat had ik dus verkeerd. gaat prima passen dan.... en anders...niet geschoten is altijd mis. als ie niet past kan je m altijd weer terug brengen, gewoon ff goed vergelijken voor het inbouwen.
|
||||
|
||||
![]() Toch maar eens geïnformeerd bij de sloop het dichste bij me in de buurt, nu een originele passat bak gekocht voor 60 euro! Zelfs het vw-onderdeelnummer is hetzelfde. Mooiste is dat hij er nog een heeft liggen en met het oog op de toekomst kan ik beter een reserve-bak hebben liggen. Dus ga die andere ook maar halen denk ik.
Morgen laat ik even weten of hij weer tot de 3e gaat. |
|
||||
|
||||
![]() kostda?
|
||||
|
||||
![]() Berend weet jij iets va het verlagen van zo'n passat? Waarvan kan ik de veren gebruiken?
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag heel ff geprobeerd, de bak schakelt prima en gelijk ook maar even nieuwe aandrijfashoezen meegepakt, zal zsm een paar foto's plaatsen.
|
|
||||
|
||||
![]() verlagen weet ik wel, je moet voorveren van een audi 80 pakken, evt golf gti, maar ik heb zelf audi 80 veren. de veren van een gewone golf 2 niet pakken die zijn te licht.
schokdempers van een 80 of polo1/2. achter kan je er veerpoten onder zetten van een golf 2/3 liefst beetje stuggere dempers pakken zoals rode/gele koni. en het handigst is nokkenverstelbaar of schroefpoten zodat je achter aan de voorkant kan aanpassen. Voorkant is het lastigst. ik ben nog bezig met het zoeken naar de juiste voordempers, dan kunnen de gele koni's er weer uit. of ik laat ze iets afdraaien zodat er lagere veren tussen kunnen. hij hangt nu nog iets in de kont. achter kan je het goedkoopst via marktplaats of gewoon op de sloop halen. mooist is een schroefsetje waarvan alleen de achterkant nog goed is. Voordempers kan je wel op ebay vinden, ze staan er soms op onder 32b passat, maar die leveren vaak veeel op. Best is meebieden op koni geel voor audi 80 type 81/89, die eindigen meestal niet overdreven hoog. prijzen.... veren voor: 20E poten achter 50E schokkers voor:100E moet je dus rekening houden met een euro of 200 voordat je klaar bent. achter is zo gebeurd, voor is klotewerk.
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook nog wel een automaat bak
kijk in mijn verkoop topic http://www.volksforum.com/forum/sho...662&postcount=1 ik heb ook nog wel complete passat
|
||||
|
||||
![]() Thread kan worden afgesloten heb inmiddeles een bak gevonden, de auto rijdt weer prima
|