![]() |
|
||||
|
||||
![]() Das nummer 2 al die "voortborduurt" op het succes van de ACN
Zie het als een compliment ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik hou het op de Parkplatzmeeting in Drachten april volgend jaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee juist niet. Voor we ermee begonnen hebben we afstemming met Leon & Niels gehad over o.a. de naam. Bewust niet gekozen voor dezelfde naam en ook bewust een andere datum/dag. Dit zie je wel eens anders.... Bewust ook geen "aircooled" of cruise night gebruikt. Groeten, René
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pim,thanx!
|
||||
|
||||
![]() zijn die 2 lampies voorop de bumper ook nieuw??
ik heb zelf ook nog eens met het idee van rood/witte bumpers rond gelopen, maar ben zelf uiteindelijk voor een andere look gegaan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk is dat geen concurentie!! Gewoon een initatief van iemand die hetzelfde organiseerd of heel andere dag dan de ACN.. Je moet blij wezen dat zulke mensen zijn die de moeite nemen om zoiets te organiseren en mensen met dezelfde gekte bij elkaar probeert te brengen.. Mijn idee erachter is dat je er veel grotere kenissen kring van krijgt en zelf vrienden er aan over kan houden.. Een Soort ACN is veel kleiner en beslotener om meer kennisen c/q vrienden te vergaren.. Of de grote meeting krijg ja dat niet voor elkaar..daar spreek je met diegenen die je al kan.. Ik hoop voor René dat het een succes wordt..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is idd in goed overleg gegaan, en is ook verder geen probleem ! Andere naam, andere data, andere regio Leuk initiatief juist !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
boduren wij niet voor op het succes van de ace cafe cruisenight (londen) en borduren zij niet voor op het succes van de DKP cruisenight in orange county (californie) ?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vond het geweldig! Het was m'n eerte keer, maar we komen zeker vaker. Om kwart over zeven richting Zevenhuizen vertrokken en ong. drie kwartier later in de (goede...) Zevenhuizen aangekomen. Alleen de eerste aanblik was al super, al die kevers en bussen op 1 parkeerterrein! Na een rondje gelopen te hebben is het gevoel alleen maar sterker geworden, ik MOET ook een kever....Dus, nog iemand interesse in een Darkburgundy golf 2 1.8 moda, schtoefset, zwart/witte a-lichten, koplampen met kruis, 7x15 Rial's met 175-55 banden? Geef maar een pb-tje...
Hier zijn mijn foto's, niet allemaal even scherp, maar de camera had een beetje moeite met de lichtopbrengst... (Watergekoelde) groeten, Niels ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar twijfel ik ook absoluut niet aan ik bedoel het ook absoluut niet hatelijk maar dat begrijpt iedereen toch wel?? de "concurentie" was meer een geintje want het is inderdaad een totaal andere dag en locatie @BKZ=ik vind het ook absoluut een een goed initiatief en ik hoop natuurlijk ook dat het een succes gaat worden en over het feit dat je een nog grotere kennissen kring krijgt ben ik het absoluut mee eens ik kom zeker een keer buurten hoe meer meetings hoe beter toch? niemand boos??????????????/
|
||||
|
||||
![]() ik ben boos!
ik ben aan het werk en het is hier warm............ pffffffffffffff..... vanavond de keef overspuiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippie...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() hier is het ook niet om uit te houden succes met de keef hou ons op de hoogte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het was inderdaad weer erg gezellig, was een keer zonder eigen aircooler maar meegereden met wannabay in zijn Grawo. Hij was helemaal blij met z'n kenteken en kon nu eindelijk ook rijden, het was weer eens een andere manier om naar de ACN te gaan.
Ik blijf alleen nog met 1 vraag zitten: waarom gaat het in de winter niet gewoon door, er zijn tegenwoordig genoeg daily drivers toch? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() We kunnen wel gewoon door gaan, de harde kern komt zowiezo toch altijd wel ![]() En "stoppen" is een groot woord hoor, we hebben nu 4 oktober er ook al bijgepakt, 1 november en 6 december slaan we dan over en op 3 januari is er al weer de WINTER ACN (eerste meeting van het jaar ![]() ![]() dan februari en maart weer niet, en in April start het nieuwe ACN seizoen alweer !! In de 4 maanden dat we "officieel" stoppen (ook vanwege het feit dat we niet kunnen flyeren op meetings, want die zijn er bijna niet) kan ik er altijd even een poll tegenaangooien en kijken hoeveel animo er is om toch een ACN te houden ! We houden jullie op de hoogte !!
|
||||
|
||||
![]() denk dat je het ook niet al te vaak moet doen anders is de lol er een beetje af!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was bij ons ook wel een beetje de insteek, 12x per jaar is gewoon te veel van het goede.............. Het leuke is nu dat we per ACN gemiddeld tussen de 70-80 auto's hebben, dat red je gewoon niet in de wintermaanden, omdat velen geen 3 kwartier in de auto gaan zitten met regen/sneeuw/hagel/kou enz enz Degene die 99% zeker wel komen zijn alle personen die hier in de omgeving wonen, en die zoeken elkaar buiten de ACN om ook wel op..
|
||||
|
||||
![]() ja inderdaad en het is toch het leukst om lekker over de parkeerplaats te lopen als het lekker warm is en als het lekker tot laat licht is.
Dat heb je niet in de winter. en als het te vaak is gaat het op een gegeven moment vervelen denk ik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He gebruik volgende keer dan gewoon het" ![]() ![]() Quote:
Nee hoor ik niet..
|
||||
|
||||
![]() Na een geslaagde avond hebben wij op de terugweg nog een avontuur beleefd. Maar voordat ik het vertel heb ik een vraag. Wie weet wat er achter de bus hangt?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wtf ?? Lijkt mij een rolgordel ![]()