![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nouuhouww.. 35 euro hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo'n 1.8 monopisser haalt makkelijk hogere snelheid hoor , 170km/u minimaal wel. Ik heb zelfs met een capri carburateur de 181km/u op tomtom aangetikt (teller op het eind ![]() Mijn 1200 kever met 34pk haalt al zelfs de 135 km/u nog dus er zit echt niet iets goed bij de kubel hoor. Maarja als je met het originele blok noet boven die snelheid komt en een sneller blok hangt aan de zelfde versnellingsbak zal je top niet ineens veranderen. Het heeft denk ik gewoon vooral met je versnellingsbak te maken, of de bak aanpassen of er een 5 bak op krijgen wordt het dan denk ik. Je versnellingsbak is niet gemaakt voor hogere snelheid. |
|
||||
|
||||
![]() daarom zei ik al dat die 1.8 met 90PK ZEKER de 150 al moet halen, zelf met slechte aerodynamica
Quote:
2004 ![]() origineel capri 1.3. werd omgebouwd naar een 2.0 uit een scorpio. een originele 2.0capri haalt volgens de fabrieksopgave 179km/h. op t laatste ging de mijne al vlot +195 op GPS dmv een 5bak van een sierra te steken, achteras van een 2.3V6, 15' wielen en interieur gestript. had ik niet van de autosnelweg gemoeten, was wel boven de 200 geraakt op gps
|
|||
|
|||
![]() Helaas moet er nu te veel gebeuren om op kort termijn te testen.. Maar zodra ik er aan toe ben (heb geduld!) kom ik er op terug!
|
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd
![]() |