![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarop ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja sorry ik heb het zo druk met mijn bedrijf ik zal ze z.s.m plaatsen maar ze komen er aan gr golfquattro
|
|
||||
|
||||
![]() dit is inderdaad geen mietjes werk! ben ook benieuwd naar foto's! Succes met het project!
|
||||
|
||||
![]() Niet om het 1 of ander maar......................
"Tot mij wendde zich de heer Hugh Gunn, trouw klant bij ons en trots bezitter van een Audi RS2, blauw, kenteken RH-ZP-10, VIN: WAUzzz8CzRZ000959. DEZE AUTO IS GESTOLEN! De klant is zeer zuinig op zijn exclusieve auto en looft een beloning uit voor degene die een tip heeft die leidt tot terugvinden van zijn voertuig. Indien deze auto wordt aangeboden of iemand vraagt info omtrent deze auto, noteer dan zoveel mogelijk gegevens en meldt dit bij de eigenaar: De heer Hugh Gunn, hugh.gunn@hpgholding.nl, mobiel: 06-53390208 (Engels praten!) " Je bent nu wel verdacht :biggrin: :biggrin: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (bron mivw guestbook) Last edited by M.I.V.W : 29-09-2005 at 19:13. |
|
||||
|
||||
![]() zozo kijk je uit met je beschuldigingen/ aantijgingen?! of begrijp ik 't verkeerd?
|
|
||||
|
||||
![]() Kan zijn dat golfquatrro onderdelen zoekt en deze dan krijgt aangeboden ofzo........
Maar dat laatste zinnetje over 'verdacht' vind ik tever gaan!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jij durft........zal wel afgunst zijn |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is het een grapje, jongens!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd! niet te zwaar oppakken!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
???
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lol! funny smilies!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry hoor ik wist niet dat jij alles zo serieus nam,het zal wel afgunst zijn. Wat ik met dit bericht wil vertellen is dat deze man mischien wel zo'n blok heeft aangeboden gekregen ,en dat hij dan eerst even moet gaan kijken of het wel klopt. De meeste projekten beginnen met een verhaal en daarna wordt er gebouwd,het zou dus best kunnen dat het blok hem is aangeboden en dat daarom het idee geboren is. Het is geen aantijging ,ik wil de beste man alleen maar helpen want als het blok straks gestolen blijkt te zijn en hij hem lekker in zijn mooi opgeknapte golfje hangt en de politie haalt hem van de weg,dan is hij het hele autotje kwijt en dat doet heel erg veel pijn ,dus mischien is hij me hiervoor wel dankbaar. Ik hoop dat jullie het nu begrijpen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je gestolen goederen hebt gekocht, kan niemand ze nog terug eisen van jou (mits je er niets met te maken hebt natuurlijk). Zo is het in belgie toch :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() Nou in NL zeker niet, je bent het dan gewoon kwijt en waarschijnlijk word je nog even gepakt voor heling ook.......
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
In België is dit zeker niet zo. Dat zou wel goed zijn, auto stelen, vlug verkopen aan mijn vrouw, en niemand kan iets doen???? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe! dus:je koopt bijv. een gestolen fiets, dan komt de politie bij je vragen hoe het zit, dan zeg je tegen de agent:"sorry meneer agent, ik heb er niks mee te maken!" dan zegt ie agent: dan is het goed, anders moest ik u opsluiten! prettige dag nog, en veel plezier met uwen nieuwen fiets!" ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik geloof het hele verhaal nu al niet meer.
2 pagina's over een tijd bestek van 1 week en nog geen enkele foto |
|
||||
|
||||
![]() aardig verkracht topic tot nu toe....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik geloof het goed...met zo`n projecty heb je natuurlijk niet veel tijd om achter je pc te zitten
![]() |