![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanavond weer verder schilderen,
zal dan ff een foto shootje maken.. dan maar hopen dat ze niet weer worden gewist van de camera af! vanavond krijg ik wel een kant af denk ik!
|
||||
|
||||
![]() ![]() (nee hoor, geen bruin ![]()
|
||||
|
||||
![]() naäpert qua kleur lol
Zag m op de ACN .. retestrak en idd weer eens wat anders dan de geijkte paden die al platgewandeld zijn . Ben je reclameschilder ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moohahahahahaha...... hoe kom je daarbij? hahaha ![]() ![]() ![]() of is dit een compliment? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat het een compliment is, of niet?
Ik vind het in ieder geval heel mooi. Ik mocht willen dat ik zo'n strakke hand had. Ik kon met "Iedereen kan schilderen" van ravensburger al niet eens binnen de lijntjes blijven, laat staan zoiets uit de losse pols schilderen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet je maar wat minder rukken tjoep ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee een constatering ..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() te gek kleurtje kerel!!!
ben altijd al matfan geweest!!! na 2 grote potten legergroen gaat volgend project weer ander tintje krijgen...en wat hou ik nog ff voor me.... greetz..Vic.. |
|
||||
|
||||
![]() Dat bruine is echt super! Op die van Gert al, en op deze kever ook helemaal goed!~
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() vanavond weer geschilderd! wordt een beetje saai!!!
maarrrrrrrrrrrrrrrr ik ben zo goed als klaar! lijntjes om de letters gezet! nog niet helemaal tevreden.... ik moet er nog een nachtje over slapen. en begonnen met de andere kant! deze kant ging beter! alleen hier de zwarte lijntjes nog! hebben we dit ook weer gehad kunnen we weer verder met de volgende projecten! ![]() Groeten Tom..............
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmmmm gert! dus dat bedoelde je met naapen ![]() waar kan ik jou keef bewonderen op dit forum? kan t namelijk niet vinden in je profiel?!>!
|
||||
|
||||
![]() HEEL mooi, eindelijk weer is wat anders na al dat matgrijs-zwart-primer blablabla....tekens schoppen kont, en hard ook!
gr
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.volksforum.com/albums/sh...&catid=newposts tis een type 3
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er tof uit hoor!!! Heb nog een paar liter staan hahahahaha
Maar zag je op de acn is echt cool |
|
||||
|
||||
![]() het wordt erg mooi hoor toob, ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ben je vanavond op trainen met de auto dan kan ik het even bewonderen.
Anders kom ik voor het trainen wel even langs. |
|
||||
|
||||
![]() nou ga wel ff op de fiets naar trainen!
bakkie pils doen deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenk......
|
||||
|
||||
![]() ok, dan kom ik voor het trainen wel even koekeloeren naar die fraaie graphics
|
|
|||
|
|||
![]() wat voor achterschermen zijn dat, die lijken zo lang uitgerokken dat is echt heel mooi
|