![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Bien..ok...he gets a vote !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uhmmm dat zegt ie ook niet toch? Hij vraagt of je wilt stemmen op zijn auto..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik hem m'n vraag iets genuanceerder gebracht nadat een paar mensen vielen over mijn (persoonlijk) logische voorstel tot stemming ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is me dan ontgaan...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Check mijn 10 heb je ook!
Waarom staat is gods naam die mercedes 190E/D er tussen ![]() ![]() De rest is ook nie echt mooi (except for the beetle!), maar dat ding? Succes en duimen maar!
|
||||
|
||||
![]() nog een dikke TIEN van mij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor een tien had tie zeker minstens de juiste bumpersteungaten moeten hebben in de schermen en bandenbak.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan zijn, maar het is wel de mooiste die er tussen staat! en op basus daar van krijgt hij van mij een dikke TIEN! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juiste? Ik doe niet aan voorbestemde stijlen of looks.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat bedoel ik ook niet. Alleen vind ik het jammer dan bij zo'n fraai kevertje (want dat is het ![]() zo iets niet klopt. Doet afbreuk aan de rest. |
|
||||
|
||||
![]() doe maar 10 euro
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok Erwin, wilde even weten wat je nu precies bedoelde ![]() Zou idd beter staan, maar ik heb nog niet de moed gehad om plaatselijk in m'n nagenoeg perfecte (orignieel metallic) lak te gaan slijpen. Daarom maar zo gedaan.
|
||||
|
||||
![]() ik vind je vraag een beetje kinderachtig, maar je hebt wel de moosie van het rijtje.....een 10
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net zoals het leuk is om een show & shine te winnen (of hoog te eindigen), zou ik het ook best leuk vinden om dit te winnen. En zieltjes winnen wordt ook door anderen gedaan, dus dat kinderachtige valt best wel mee! En 't blijft gewoon een vraag. Wil je niet of niet op mij stemmen, so be it!
Brothers in Beetles & Ghia's Aircooled Chill Out '54 Oval - '62 Notch - '69 Type 14 Ghia Last edited by Brothersinbeetles : 18-10-2005 at 14:59. |
|
||||
|
||||
![]() een 10 vanuit noord-limburg
|
||||
|
||||
![]() Mede dankzij alle stemmen van Volksforum zit ik bij de laatste 7!! Komende zaterdag een beoordeling door een "vakjury".
Daaruit volgt een top 3 en daarna een 2e (internet) stemronde. Thanks iedereen!!
|
||||
|
||||
![]() Succes man, hou ons op de hoogte! We gaan je laten winnen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Om het eerlijk te houden, heb ik die Cabrio een 9 gegeven.
Maar die van jouw natuurlijk een 10......