![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor alle antwoorden, ik ga vanmiddag wat dingen uitproberen die hier aan bod gekomen zijn! hopen dat het me lukt zou ik zeggen.
Als er nog tips zijn,shoot! |
|
||||
|
||||
![]() guy's, heb de luchtfilter vervangen en 1 of ander spul erin gedaan om het boeltje te cleanen vanbinnen
![]() Mareuh, ik wil zeker spelen en ook de dieseltoevoer wat toeschroeven, ik heb hier al ergens de uitleg zien staan maar we hebben al staan kijken om het schroefje te vinden, maar we kijken er wss over ![]() Ik post hier eff een picje van het blok, mss kan er iemand met paint aanwijzen waar ie zit ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zie je de stofommantelde leiding die vanachter je dieselfilter komt... waar die op de pomp zit zie je daaronder een buisje naar de onderkant van de foto gericht... daar zit die borgmoer 13 met in het midden een schroef (normale/platte schroevendraaier) Ringsleuter erop zetten, schroevendraaier in de schoef en dan de borgmoer los draaien, schroevendraaier halve slag tegen de klok in en borgmoer weer vast.
|
||||
|
||||
![]() Great! it works!
We hadden in de voormiddag al zitten draaien aan die schroef, maar hadden die borgmoer niet losgemaakt, hebk nu losgemaakt, halfe slag naar links en borgmoer weer vast. Hij draait iets minder soepel, maar als ie gekeurd raakt, zet ik hem weer terug. ![]() hopen dat het lukt, dinsdag is D-Day! thanks in advance DeNB3rt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
verder (wel op TEVEEL roet letten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe wil je zeggen? na het terugzetten? of??? Nu komt er toch juist minder roet uit? |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt em gerust nog wat verder terug draaien, moet je em alleen stationair even weer wat opschroeven, dat is de schroef op de foto net boven daar waar die stof ommantelde slang zit. Als ie gekeurd is, weer lekekr opschroeven, je kunt em zelfs wat extra geven, dan loopt ie nog wat beter. Rookt ie wel wat meer, maar heb je wel wat meer pit
![]()
|
||||
|
||||
![]() zal ik morgen es uitproberen, dinsdag weten jullie meer of het mijn gelukt is :P
Nu maar wachten op de schroefset ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, ik bedoel na de keuring ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, zie mij gaan met mijn ~55Pk
|
|
||||
|
||||
![]() whaha
![]() ![]() Ze geloofden hun ogen niet en moesten onder de moterkap kijken ![]() Ik kreeg direct hartkloppingen, en ik zei, ja de garage heeft er eens naar gekeken, "mja" zei ie, moterkap toe en ik mocht doorrijden ![]() Heb daar welgeteld 1min gestaan ![]() Heb nu een groen formuliertje, mag men platen aanvragen en de wagen inschrijven, thanks gaste!! Voor ik naar de keuring reed, met verhoogt stationair & verlaagde dieseltoevoer, raakte ik niet over de 100km/h met gaspedaal volledig ingedrukt ![]() greeetz |
|
||||
|
||||
![]() ok, nu weet je dus ook hoe je'm flink opgschroeft voor de andere 364 dagen van 't jaar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
copy that ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij ons op werk spuiten ze wel eens water in de uitlaat en dan flink gas geven en dat enkele keren herhalen. Dan direct door naar de keuring en onderweg flink door rijden en dan lukt het ook wel.
|
|
||||
|
||||
![]() Kan me voorstellen dat dat idd kan helpen, roetdeeltjes zullen zich dan aan t water hecten. Maar vraag me af hoeveel dat helpt. Schroefje verdraaien is minder werk