![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Er zijn een paar kenmerken: Voortanker + klinker - zeker een '67-er Ik zie 2 verzonken frisseluchtroosters denk ik (net voor de voorruit) - '66 en vroeger Dan zou deze deuren moeten hebben zonder van die trekdingetjes voor je slot binnenin. Is volgens mijn geen '65 - deze zou dan Z-bars op de deuren uit 1 stuk moeten hebben. '64 tot midden '65 is een pushbutton - duwknopjes voor de lichten ed. Wat ik dan weer raar vind ik dat je warmteluchthendeltjes hebt naast je versnellingspook wat dan weer wijst op een '67 ! BerT3 |
|
||||
|
||||
![]() interieur is exact hetzelfde als bij mij, '67er. Alleen kleine armsteuntjes.
|
|
||||
|
||||
![]() @ peppie: jep klopt
dan komt de hamvraag wat is het nu? ![]() ![]() en dan nog een vraagje wat is een z-bar??????? ![]() en de klinker ????? ![]() en de lucht roostertjes zijn niet verzonken maar puur gleufjes(als je dat bedoelt)en verder ist nog onduidelijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() @dakloze: bedankt en hoe staat het met de '64er dan???/
schiet ut al wat op of nog niet ???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou opschieten is een groot woord ![]() Ben flink aan het strippen geweest. nu flink schoomaken, repareren en er terug op zetten. planning is voorjaar zomer 2006.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das eig ook zo'n beetje mijn planning ben nu denk net zo ver zo'n beetje maar mis nog paar dingen duss
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat mis je? misschien kan ik je helpen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
'67 dan. Z-bars zijn armleuningen op je deurpaneel in de vorm van een "Z" BerT3 |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=BerT3]'67 dan.
Z-bars zijn armleuningen op je deurpaneel in de vorm van een "Z" de arm leuningen zijn geen z bars en de rooster voor zijn toch wel verzonken zag ik gister en toen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou nog kachelpotten uitlaat binnenspiegel en linkerspatbord zijn voornaamste dingen dus en dan later nog een zijknipper voor me rechterspatbord en waarschijnlijk ook links dan uiteraard
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He ramonponton'67, Ik heb nog: NOS binnenspiegel; Gebruikte voorschermen links, als rechts; Knipperlichtjes moet ik ff kijken maar denk het wel! Kachelpotten mail ff met info@deboxer.nl Uitlaat kan hij je ook wel aan helpen "denk ik"? Seeya mycha 64er ponton 69er TL ![]()
|
||||
|
||||
![]() Off topic: Micha, lees ik nu '69 TL????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
- off topic mode ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd....
|
|
||||
|
||||
![]() en ramon hoe staat het met jouw project....we want update's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je moet bij de luchtgekoelde projecten zijn hans http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15503 daar ist ie al helemaal uitelkaar en ben al ff bezig met de bodem schiet nu eindelijk beetje op gelukkig spoedig nieuwe foto's met de vorderingen tot nu toe ![]()