![]() |
|
View Poll Results: Welk front? | |||
Jetta grille zonder embleem |
![]() ![]() ![]() |
18 | 69.23% |
Golf grille met dubbele lampen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15.38% |
Jetta grille zonder embleem met grillespoiler |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15.38% |
Golf grille met dubbele lampen en grillespoiler |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voters: 26. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Best of Both Worlds:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() kijk dat is nou nog eens een strak idee sjamp!
|
|
||||
|
||||
![]() lol en dan de mistlampen van de vorige pagina erbij!
|
||||
|
||||
![]() optie 4. heb ik nog liggen in de opslag, dus mocht je interesse hebben.......
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kom op Jurg,moet je dat nou hier vragen??? Heb je geen eigen mening meer?? schei is effe uit!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
misschien houd ie wel van de aandacht :p |
|
||||
|
||||
![]() thnx mellyville!!
![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb hem vanavond gezien deze auto. Was op een vergadering van mijn werk. Jongen was er heel blij mee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben er bijna uit. Zal denk ik wel een tijdelijke verschijning worden maar dat zien we dan wel weer ![]() Het lijstje met modificatie's is inmiddels ook al weer iets langer geworden.
|
||||
|
||||
![]() Dit heeft toch ook wel wat...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() golf grill..vind ik niet passen bij je jetta....kvind de rallye grill nog steeds het mooist...of de grill van blackbull
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zei ik toch ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt 1 van de zeldzaamste VW-fronts in je bezit ... en wat doe je ermee? Onder je bed leggen!!!
Mijn idee: - Embleemloze Rallye grill in matzwart, - Rechte booskijker erop in kleur, - Rallye lampen erin, - Xenon inbouwen!! Dat moet 'm worden zo! En opzich ... het is best een luxe wagen met de airco, stuurbekrachtiging enzo (misschien dat je nog electrische ramen inbouwt) ... en daar hoort natuurlijk ook xenonverlichting bij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag voor de APK bezig geweest.
Dat de uitlaat rot was wist ik al. Heb er nu een Simons uitlaatsysteem vanaf de katalysator onderhangen. Met een net ovalen eindstuk. En dan echt ovaal, geen brievenbus. Verder moest er een wiellager achter afgesteld worden en ik heb een aandrijfashoes vervangen. Ook was er een nokje van de koplampophanging stuk. Aangezien ik geen nieuwe had liggen op werk maar nog wel een Golf 2 front in de kofferbak had gelegd (je weet maar nooit). Staat de Jetta er nu tijdelijk zo bij. Maar dan zonder het rode randje. En een stukkie hoger, schroefset komt er binnenkort onder samen met de G60 remmen die ik aan het einde van de dag gehaald heb.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat ik je daar gelijk in moet geven. Iedereen pleegt een moord voor een Rallye front en wat doet Jurg ermee?? hij gooit hem onder zijn bed,ik denk dat hij op je auto veiliger is dan onder je bed ![]() Ik kan me herinneren dat jij wel eens dwars door je bed heen bent gegaan ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 3!
|