![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een album aangemaakt in de Galley waar foto's geupload kunnen worden..
|
|
||||
|
||||
![]() yep, ik ook!
was weer super, en wat betreft het weer.. absoluut geen last gehad.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() speciaal nog ff geschoten voor richard
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() was trouwens erg rustig, nog nooit zo meegemaakt daar..
|
|
||||
|
||||
![]() Moest jij ook 15min rijden van de hal vandaan parkeren ?? Wij wel in ieder geval. Drukte vond ik normaal, net als andere jaren dat ik er geweest ben. Als je maar niet in t weekend gaat, dat scheelt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wij moesten ook een rot eind weg parkeren.
En met heel veel man in een pendel bus. Foto's van gisteren staan op, VolkswagenRacing.tk
|
||||
|
||||
![]() het is toch een prachtig kevertje
|
||||
|
||||
![]() kwart voor 2 snachts thuis gekomen snel de foto's en filmpjes van het indoorgala op de pc zetten en bewerken en selecteren.
3 uur gaan slapen waarna om 6 uur de wekker weer ging..... half 7 stond rianto hier met nanno om naar essen te vertrekken. pfff,wat een tijden weer. na onderweg felix en broer te hebben opgepikt bij een benzinepomp aan de a31 de reis aangevangen. was weer een schitterende show!! was natuurlijk de jongens direct al kwijt,maar dat deerde niet. kon ik op men eigen tempo links rechts foto's maken. wat een mooi spul stond er weer... om half 4 weer verzameld,in de bus gestapt waarna we een rondje essen hebben gemaakt omdat de buschauffeur niet aangaf waar onze halte was.. waar we eigenlijk wel vanuit gingen... :roll: in lingen hebben we nog ff wat nagepraat in een biergaus onder het genot van een paar schnitzels.. al emt al een mooie dag hieronder een kleine impressie.. de rest van de foto's staat op www.vwteampg.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |