Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Old 21-12-2005, 19:48
Baldrimmer's Avatar
Baldrimmer Baldrimmer is offline
VW Guru

Goed zo Roundup : je snapt het

Dbreid is zijn handle op de Tex om het nog gemakkelijker te maken
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 20:10
Golf-1974 Golf-1974 is offline
Banned

Dus een mailtje sturen naar die volksforum en dan moet ik zeggen ik wil me graag aanmelden? In het engels ? Wie kan dit vertalen ' IK wil me graag aanmelden bij jullie site' ? Engels nooit mijn beste vak geweest
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 20:30
Roundup's Avatar
Roundup Roundup is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to Roundup

Quote:
Originally Posted by Golf-1974
Dus een mailtje sturen naar die volksforum en dan moet ik zeggen ik wil me graag aanmelden? In het engels ? Wie kan dit vertalen ' IK wil me graag aanmelden bij jullie site' ? Engels nooit mijn beste vak geweest

Hello,

Let me introduce myself, I'm golf-1974 and I want to put my 74'er swallowtail on your site. Can I sent you some pics of my car?

zoiets in die aard he
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 20:45
Baldrimmer's Avatar
VW Guru

Golf 1974 : ik vind alle onzin best maar ben je nu ook de vermoorde onschuld in dit topic aan het Paintshoppen ?
Je locatie klopt niet en je berichten nog minder ...
Heb je uberhaupt je rijbewijs wel ?

Reply With Quote
Old 21-12-2005, 20:59
Banned

Lees Watergekoelde projeckten er heeft iemand op mijn account gezeten en geef duizend redenen waarom ik dat zou doen?
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 21:00
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

omdat je je verveeld...
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 21:02
Baldrimmer's Avatar
VW Guru

Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 21:02
Roundup's Avatar
Roundup Roundup is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to Roundup

Omdat je helemaal geen auto's hebt, en je wou ons laten geloven dat je een T3 bus hebt gekocht...
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 21:18
Banned

Last Time ik zei dat er iemand met mijn Account heeft gerommeld en die op mijn account heeft gezeten en zo'n dom topic heeft verzonnen!
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 21:21
Baldrimmer's Avatar
VW Guru

Admins : doe eens een IP adres check
Altijd leuk zo voor de kerst
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 22:27
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Golf-1974

Nederlands ook niet
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 22:28
Skywalker Skywalker is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
Nederlands ook niet

Reply With Quote
Old 21-12-2005, 22:31
Baldrimmer's Avatar
VW Guru

Quote:
Originally Posted by skywalker

Reply With Quote
Old 21-12-2005, 22:36
Heeswijk's Avatar
Heeswijk Heeswijk is offline
VW Fanatic

zo Golf-1974 wat heb jij een nuttige woensdag avond invulling zeg.. eerst allemaal zinloze en saaie domme topics openen. en dan als je er achter komt dat je niet zo grappig bent als je zelf denkt zeggen dat iemand anders op jou naam hier heeft zitte posten. ECHT TRIEST!!!!

edit: hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 22:40
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

@Heeswijk:

Ik denk dat hij of zij 12 is, heeft net zijn of haar spreekbeurt gehad over volkswagen.

(Kwam daarbij op google een foto tegen van een aantal golf 1's, een mk1 passat, een siemens T3)
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 22:42
Heeswijk's Avatar
Heeswijk Heeswijk is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
@Heeswijk:

Ik denk dat hij of zij 12 is, heeft net zijn of haar spreekbeurt gehad over volkswagen.

(Kwam daarbij op google een foto tegen van een aantal golf 1's, een mk1 passat, een siemens T3)

hahaha zoiets denk ik ook ja dat hij is.. ik ben zelf ook pas 17 en heb (nog) geen auto (zit er aan te komen een spijlbus ) maar ik snap niet dat je zoiets kan doen en dan daarna doodleuk gaan zitte vertelle dat je van niks weet...
Reply With Quote
Old 21-12-2005, 22:46
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

Leuk genoeg geweest (ja ik vond het ook grappig hoor)

Maar voor de goede orde toch maar een slotje.

@Golf-1974: Je antwoord staat er tussen. Dan een mailtje sturen dat je je wilt aanmelden bij de Swallowtail club, daarbij foto EN chassisnr van jouw 'zwaluwstaart' en je verschijnt vanzelf in de 'owners' lijst.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
Skywalker Skywalker is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer

@Golf-1974

Reply With Quote
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

IB4TL was beter geweest Luuk
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
Closed Thread

Posting Rules