![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als de conti's 165-45-15 in deze aantallen weer leverbaar zullen zijn is de vraag waarschijnlijk ook minder.Ik denk dat juist iedereen ze wil hebben omdat het iets apparts is,wat normaal niet meer leverbaar is.En omdat dit de enige band in 15 inch is die echt mooi en strak om een 15 inch velg zit. Ik ben daarom erg benieuwd of ze nog in aantallen van 96 te leveren zullen zijn.Ik heb begrepen dat ze bij conti uit productie zijn dus.......??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgende week weet ik zowiezo meer.
|
||||
|
||||
![]() iemand een plaatje van 165/45/15 mits de prijs goed is.
count me in. moet je een PM of via dit topic. wouter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier een foto van mijn oude wielen met 165-45-15 conti erop : ![]() @vwbullit Laat maar wat weten via pm of via dit topic of ze leverbaar zijn en wat ze kosten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg het zo, hoeveel Smarts rijden er nog rond ? Zat geloof ik, dus waarom zouden ze zo'n band uit de productie trekken ? De Smart dealer zal dan zeker met een oplossing moeten komen lijkt mij ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat zijn de kosten ongeveer van die conti`s?
|
|
||||
|
||||
![]() aan bruto prijzen heeft niemand wat.
Gaat om de prijs met veel korting. Ik moet volgende week naar conti toe. Ik denk dat ik zowiezo een 100 st neem. Ik heb vernomen dat er nog hier en daar wat te krijgen valt. Vandaar dat ik volgende week meer weet. Ik zoek ze zelf ook dus waarom niet ook voor anderen. ik hou iedereen op de hoogte. Greetz ben
|
||||
|
||||
![]() zou nice zijn als ik leuke goedkopere 14" bandjes kan kopen, zie ik wel naar uit ja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vwbullit, voor mij ook 4 mits een goede prijs.
![]()
|
||||
|
||||
![]() 1 Bbs Tiran
2 Marcopolo 3 mathijs de graaf 4 Petertje 5 DENB3RT 6 Barricade 7 vwleusden 8 levis 9 pirelli alvin 10 ik zelf ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op een Smart zit 175/55 15. De 165/45 banden zijn gemaakt voor een prototype wat nooit in produktie is gegaan en nu dus overbodig geworden. Dat heb ik me alten vertellen en klinkt best logisch. Anders zou een band idd niet zo snel uit de produktie gaan.
|
||||
|
||||
![]() oh je had mijn naam er al staan
|
||||
|
||||
![]() Zon conti band staat mooi op 7j?
dan wil ik ook een setje count me in! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn wielen (hierboven in het topic afgebeeld) waren ook 7j breed en de band zit dan strak op een 7j velg ! @Jurgen Volgens mij heb je gelijk. Toen ik mijn conti's een jaar geleden bestelde waren er idd smartbandjes geleverd in de maat 145-65-15, de verkeerde dus. Gevalletje foutje bedankt van de bandenleverancier. Ik ben dus ook zeer benieuwd of er zo maar 100 stuks te leveren zijn in 165-45-15. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het is een mercedes a klasse band die jaren geleden afgekeurt werden,
wegens omvallen van de auto's. en nu zijn ze op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() MENSEN...
Ik kan aan een stel 165-50-15 komen bridgestone. 65 euro pst. als ik er 50 neem. Even snel wie er intresse heeft reageren. Morgen kan ik ze bestellen. Kan er ook 200 st krijgen dan zijn ze 62.00 p st. gr ben
|
||||
|
||||
![]() ik heb geen intresse,maar toch bedankt en suc6 met de in-en verkoop !
|
|
||||
|
||||
![]() heb al wat anders mooi gescoord, succes.