![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja mijn idee Jurgen ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Amen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee nog niet maar ik ga morgen ff kijken naar de auto... |
|
|||
|
|||
![]() Morgen als ik ga kijken dan laat ik wel ff weten wat er allemaal van gekomen is. Zal even goed opletten en de tips van iedereen in het achterhoofd houden.
Thnx! |
|
||||
|
||||
![]() en al iets meer bekend?
|
|||
|
|||
![]() ik heb de mijne gekocht voor 900 eurie op duits kenteken dus moest nog ff rdw gekeurt worden !
ik heb een 4 deurs 1.5 automaat met toen ik hem kocht 16.500 km (!) en bijna geen roest ! maar het belangrijkste is wat JIJ er aan uit wil geven !! SUC6 met de aanschaf !! gr. Martijn |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou ik ben nog in een sms bieding verwikkeld. Zit nu vast op 100 euro meer of minder... Morgen is er meer bekend! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou moet zeggen dat ik geen fan ben van een automaat maar moet ook zeggen dat het wel erg lekker reed. Deze had ook geen roest alleen een klein blaasje aan het onderschemr voor. Verder wat oppervallkige krassen en geen deuken gelukkig. Ik wacht het bieden af... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
automaat valt om te bouwen ![]() Ik heb nu een 5bak (FM)... Succes met bieden! |
|
|||
|
|||
![]() Mocht iemand geinteresseerd zijn in de auto laat het me dan ff weten. Auto heeft trouwens sinds 2 weken geen APK meer en een klein gaatje in de uitlaat. Vraagprijs is rond de €800.
|
|
||||
|
||||
![]() huh..... ik dacht dat je ons vroeg wat ie waard zou zijn omdat jij er belang bij had?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had is verleden tijd. Dus nu heeft ie er geen belag meer bij en vraagt of een van ons mischien interesse heeft.
|
|||
|
|||
![]() Helaas is mijn belangstelling door omstandigheden verdwenen dus vandaar de mogelijkheid voor anderen om de wagen te kopen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net VRAAGprijsje lijkt mij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vond ik ook. Na wat pingelen lag de prijs al snel op €550....iemand nog interesse?
|