![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ghehehe...Hij heet Pablo Pablo! ![]() Hij is hier ook wel bekend, onder andere door de 'Genie Power' gele Golf 1 Cabrio G60 ![]() Maare, dis de bus... ![]() ![]() Info over het blok moet ik jullie dus schuldig blijven, weet alleen dat ie iets van 170 a 180 pk had! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk busje
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heu?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valt me weer vies tegen ![]()
|
||||
|
||||
![]() 175 pk zelfs maar.....
Ik kan het weten, want ik heb er al jaren eentje. En het verveelt geen moment. Maar ook ik ben een turbosetje wel eens aan het overwegen. BTW setjes van 575Bhp zijn zo te koop hoor. NLR Big CC turboset Maar ik zal dan toch voor een compressoraandrijving gaan.... Supercharger Busa |
|
||||
|
||||
![]() Is de motor berekend qua frame op zoveel kracht ? Overkill is altijd leuk " zeker als ze er geen prijs bij vermelden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel weegt zown motor? minder als 250 kg? ik zeg, asociaal!!!
![]() Ze zijn ook vet met verlengde achterbrug!(zo ken ik ze van de Air-strip ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() hmmmmmmm die busa......
aan de ene kant vind ik et superstoer..dat ie zo snel kan..... maar aan de andere kant heb ik zin om een spijkermatje op de weg te gooien wanneer ie zo over de nederlandse snelwegen aan `t rijden is... want zeg nou zelf.....is dit verantwoordelijk?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
verantwoordelijk is dit zeker niet, maar is wel een hoop fun ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou dat spijkermatje is niet nodig hoor.
Bijna alle hayabusarijders zijn hele rustige rijders die af en toe een wat harder gaan als het kan. Dit is wat anders dan die coureurs op 600tjes die ook 210-250 rijden. Die kennen alleen plankgas en komen dus ook regelmatig bij blik op de weg. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Heb als bijbaantje tijdje bij een motordealer gewerkt, en ik vind een Aprilia RS250 agressiever om te rijden dan een Hayabusa/Blackbird/ZZR1100, die zo'n 70-100 pk meer hebben! Dus Pk's zeggen idd niet altijd alles...
|
||||
|
||||
![]() Deze was laatst op discovery, origineel is een hayabusa al heel lelijk, en deze maakt hem niet mooier. Kerel kon er wel erg goed mee overweg flink driften met dat ding
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tv in de tank (voor sn camera), en een begrenzer op 196 mph
Dat ventje erachter is de eigenaar ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn nog wel meer van die monsters. Zelfs in zijspan rijden er 2 in NL rond.
|