![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mee eens. maar uhh...... 2.5 v6 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
man rijd naar tilburg! wat doe je nu nog in hengelo? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo lelijk vind ik de auto nog niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zit op m'n werk man ![]() maar komt goed henneh ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben het volkomen met je eens! |
|
||||
|
||||
![]() EN ? Dan reageer je toch gewoon niet en sla je dit topic lekker over !
Dus Hans Teeuwen bijvoorbeeld is ook kinderachtig ?
|
|||
|
|||
![]() Dacht dat een "Topic" er juist voor is om te reageren.
Dat zo'n advertentie wordt geplaatst vind ik geen probleem, is ook zeker niet mijn smaak! Dat de inhoud van de advertentie twijfelachtig is en misschien de persoon die erachter zit ook.... ben ik het ook mee eens. Vind het alleen jammer van de "Racistische" ondertoon that's all |
|
||||
|
||||
![]() Nee ok das waar !
Maar ik weet zeker dat het niet Racistisch bedoeld is .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kom, zeg nou zelf, op de basisschool kon ik al beter spellen ![]() ![]() het achmed gehalte is idd mijn mening (denk wel dat het zo is maar dat doet er niet toe) , als jij als wereldverbeteraar het er niet mee eens bent vind ik prima, das jou mening tenslotte. natuurlijk is dit niet racistisch bedoelt enkel een constatering, net zoals dat bijna iedere golf GTI rijder zo scheef in z'n stoel met 1 handje aan het stuur zit dat je bijna zou denken dat die omvalt ![]() als je dat al niet meer kan zeggen vind ik het nog triester eigenlijk Last edited by bobby-digital : 14-01-2006 at 10:21. |
|
|||
|
|||
![]() denk niet dat het iets met "wereldverbeteraar" te maken heeft. Ikzelf ben verre van dat
(nu spreek ik voor mijzelf)Ik vind alleen dat je niet weet wie zoiets leest. Misschien zit er ook wel een Achmed dagelijks met veel interesse het forum te lezen en dan komt er zo'n opmerking die alle mensen van bep. afkomst over 1 kam scheert. Waarschijnlijk zijn het niet alleen blanke nederlanders die dit forum lezen. |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=bobby-digital
natuurlijk is dit niet racistisch bedoelt enkel een constatering, net zoals dat bijna iedere golf GTI rijder zo scheef in z'n stoel met 1 handje aan het stuur zit dat je bijna zou denken dat die omvalt ![]() zoals ik hierboven al heb gezegt, je kan zoveel mensen over 1 kam scheren..... is precies hetzelfde als dat alle hollanders kaas vreten of blanken niet kunnen dansen ( in mijn geval waar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() RONDOM PRIVE RAMEN DONKER PROVISIONEEL, ja is mooi bmw prive raam is makkelijk kan je overal verstoppertje spelen.
|
|
||||
|
||||
![]() BMW 325I COUPE AUTOMAAT 2.5 V6 5 BAK AUTOMAAT
Een Bmw met een v6 motor en handgeschakelde automaat? Denk niet dat ie door heeft dat Bmw lijn-6 motoren heeft... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal wel een speciale V6 in lijn zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die Achmed kan daar vast om lachen, who cares, iedereen denkt in hokjes. Het is hetzelfde als met roddelen, niemand doet het ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja als je een "foute"auto ziet met een "geen angst"sticker en neon's eronder , noem je dat toch ook een sjonnie of niet dan?
|
|
||||
|
||||
![]() helle helle.
![]() Ik ken deze auto. Was vorigjaar in zeeland waar ik op vakantie was. Die gasten kwamen uit werkendam. Deze bmw met een traier waar 2 waterscooters op zaten. Of zouden er meer van deze beemers rond rijden. Mijn smaak is het niet.
|
||||
|
||||
![]() denk jij dan dat het een nederlander is tjeerd ? het lijkt haast wel een grapje, zoveel belachelijke fouten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geloof me er zijn genoeg "Nederlanders" die zo schrijven of helemaal niet kunnen schrijven. Neem de schoenmaker bij mij in de buurt, 43 jaar ongeschoold en kan sinds 2002 pas lezen en schrijven. Daarvoor al wel van Leest en van Bommel gekwalificeerd. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of de vorige eigenaar heeft een V6 typeplaatje ergens op de auto geplakt ![]() |