![]() |
|
||||
|
||||
![]() succes dan met de koop Bart
![]() en 10x mooier dan de brede versie... in 13" zijn er wel bredere, en ja, die vind ik ook net iets meer hebben. maar voor de 14"ers zijn ze er geloof ik niet breder. bij gebrek aan beter/breder... ik zou ze in 14" wel willen hebben.
|
||||
|
||||
![]() dees zijn ook 14" 6J , 155/55/14 errond en klaar!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat zijn deze zeker:
http://www.kapaza.be/detail/1812048..._100_uniek.html wel een beetje ver weg voor mij... ik kom uit het noorden van Nederland (Friesland). en deze wielen liggen in Belgisch Limburg..
|
||||
|
||||
![]() Nieuw, maar wel gebruikt. Zijn ze dan nog nieuw??
![]() (kijk maar eens naar de bevestigingsgaten) En was dat standaard zo vanaf fabriek? Dat de gaten tussen de sterren in (dus niet de vlakjes van de ster zelf en het cirkeltje waar de bouten in komen) ook zwart was?? Last edited by Moroder : 01-02-2006 at 21:35. |
|
||||
|
||||
![]() heb die kerel al es gemailed,zie bovenaan topic, hij vraagt 200€ voor 4 14" velgen, enkel zijn ze gewoon "standaard" en niet zoals de mooie hierboven.
|
|
||||
|
||||
![]() fok!
bieding is afgelopen,heb ze gewonnen en als ik net kijk naar de detailpics staat er 130 op die velg, 4*130 dus?? ![]() kan dat? want als ik zoek op 4*130 14" vind ik geen enkele velg op ebay.de |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gefeliciteerd met de aanschaf van deze Kever-velgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jep de 14 en volgens mij ook 15ers zijn op kevevers geleverd
![]()
|
||||
|
||||
![]() fok
![]() was echt wel slecht vermeld, tot ik de detailpics via mail kreeg, kreeg ze uur voor de bieding afliep, pas erna zag ik dat ik mail had ![]() |