![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie wat waar? Wil best komen, maar waar ist? Heeft iemand even een linkje? Btw, zal er zijn met de cabrio hoop ik...
|
|||
|
|||
![]() Yep wij komen ook wel !!!
3autotjes ![]() aan mijn toet toet moet nog een hoop gedaan worden maar ja hij rijdt en dit jaar wordt hij nog gespoten ![]() Last edited by Wim_pie : 17-01-2006 at 23:36. |
|
||||
|
||||
![]() @Big_Mac_Mark http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16716 alstublieft!
|
|
||||
|
||||
![]() als alles meezit met deze rooie rakker!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals misschien al gelezen in mijn schade topik, kom met de diesel. Zal ff extra zwengel geven aan de pomp, rook ik jullie allemaal de parkeerplaats af
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik kom gewoon met mn oude rammelhok, zonder dakrek, zonder chromen wissers en hopelijk nog wat kleine wijzigingen....
en nog een op de ACN deze zomer...thx VA. ![]()
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 17-01-2006 at 22:11. |
|
||||
|
||||
![]() Het is afhankelijk van het weer of ik kom.
Als het goed weer is een mijn nieuwe wielen zijn klaar, dan kom ik met deze: En als mijn wielen nog niet klaar zijn dan kom ik met deze : |
|
|||
|
|||
![]() Als het RDW meewerkt kom ik met deze groene.[IMG]
![]() [/IMG] |
|
|||
|
|||
![]() Strak ding ! golf1976driver !!
helemaal orgineel ? |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom met deze;
![]() En ik hoop dat ie dan wat lager ligt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kom met de Kevert denk ik
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb geen restauratie kunnen ontdekken. Is helemaal orgineel zover ik kan zien. Ook onder de kap strak. 49000 km gelopen!!! |
|
||||
|
||||
![]() Met deze
![]() of met deze ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
fuck!! dan moet ik zeker weten m`n best doen om vervoer te regelen!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan ga je met de trein naar zwolle en van zwolle met de bus naar heerde en dan kun je met mij mee rijden daarheen ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik kom ook wel ff voorbij gereden
![]() Al zal ie er tegen die tijd al wel anders uitzien. Hoop dat m'n nieuwe velgen dan klaar zijn, maar dat heb ik zelf in de had, dus ff door polijsten!
|
||||
|
||||
![]() Had in het originele topic al aan Leon gevraagd of ik kon meerijden met hem, maar misschien dat ik wel de Passat van mijn vader meeneem. Hoe meer auto's, hoe beter, toch?!
![]() ![]() Tenzij ik natuurlijk zelf al een nieuwe VW heb, zou zo maar kunnen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kom met de Jetta GT.....
Hopelijk met de nieuwe wielen.. maar ik ga uit van niet.... |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom niet!
Lees hier wel hoe t was ![]() |