![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Skywalker...............zat je nou gewoon te huilen toen je dat typte...???
Tuurlijk ieder zn mening...........ik vind een 1303 nou eenmaal de lelijkste kever die er ooit gemaakt is........zeldzaam of niet...blijft uiteindelijk blik hoor... Ik val jou er niet persoonlijk op aan,dat je geilt op een 1303....en ik ga ook niet in andere topics op zoek naar opmerkingen van jou hand...............dus laat mij alsjeblieft met rust............het leven heeft meer te bieden dan huilen om een rotopmerking over een 1303...Put on your happy face........... Enne over mijn bus???Ik ben er financieel erg goed mee weggekomen na die schade.......mogen ze van mij vaker doen hoor....... PUNT......
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whahhahahaaaaa, hoe was ie ook weer Chris uuuuuuuh ff denken....... iets met wie de bal kaatst ofzo! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom vind ik nog steeds dat jij je schermen MAXIMAAL moet verbreden! ![]() Is mijn boessie ook meteen meer waard! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verrek, hebben we het zondag nog over gehad met Luuk!! Tekeningen goedgekeurd iig ![]()