![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vriendjes van? Je biedt toch never 13.500 euro op een auto ongezien?
Is nog wel even ouderwets bijna 30.000 gulden. De doelgroep die dit even uit z'n zak klopt.....zijn niet de kopers van e.d auto. Just my 2cents.
|
|||
|
|||
![]() ja is heel veel geld
|
|||
|
|||
![]() ik durf nog wel meer te bieden op marktplaats...
m.a.w., MP biedingen heb je niks aan, zijn niet bindend etc |
|
|||
|
|||
![]() Dat is waar, iedereen kan wel bieden
|
||||
|
||||
![]() Zie je wel aan die kever die te koop staat voor 30.000,- euro heeft ook iemand 22.500,- voor geboden maar hij staat nog steeds gewoon te koop.
|
|
|||
|
|||
![]() Hmm, ziet er wel geinig uit.. alleen de kleur.. nogal fout, maarja, dat is mijn mening uiteraard
|
||||
|
||||
![]() Dat deze auto nog nooit gezien is is niet zo vreemd,ik ken ook een aantal auto's die bijna noit op meetings komen,die mensen hebben daar geen zin in ,ze hebben die auto vor hun zelf gebouwd en hebben niet de behoefte om er mee op een meeting te showen.
Zit trouwens een hoop werk in ,maar we weten allemaal dat je dat nooit in geld terug ziet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() SOOOW
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja ik had wat geld over
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() deze auto heeft tot een goed jaar terug lang bij grs in de werkplaats gestaan waar de man zelf bezig was de golf zo te maken.
dus je kan aannemen dat na het klaar maken deze gast hem vrijwel kort erna te koop heeft gezet. waarom??? geen idee maar het is wel duidelijk waarom deze nog niet op meetings is gezien. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind het niks.. Maar als dat je kick is, mij best.
|
||||
|
||||
![]() Vind het ook niet geweldig, maar waarom doe je de auto
weg naardat je er een hoop geld in hebt verspijkerd ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |