![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
'92 er is die rechte toch? Volgens mij heb ik gewoon de originele die er in '94 opgeschroefd is. ![]() (ben niet thuis dus kan ff geen foto posten)
|
||||
|
||||
![]() Ik ook, vond deze auto, toen ik nog in Hoogeveen woonde, al geweldig.
Nog geprobeerd in 1998 toen deze wegging om hem te kopen maar hij was al weg en ik kon mijn Accord toen niet op tijd verkopen ![]() Ben toen op zoek gegaan naar een andere Variant en gevonden. Zal vandeweek even fotos van die Passat scannen en hierop zetten. Normaal gesproken ga ik liever niet achteruit qua leeftijd maar als deze nog in goede staat is maakt me dat niet zoveel uit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik ook nog op de zolder liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() De aankoop van de Passat is doorgegaan
![]() Volgende week woensdag ga ik hem halen, weer met de trein naar Emmen en dan met de Passat weer terug naar Zoetermeer. Ziet er goed uit een paar puntjes maar dat is zo gepiept. - Voorbumper rechtsvoor beschadigd dus daar moet een andere op ( liefst met mistlampen ) - Achterbumper is te herstellen denk ik - Bestuurdersstoel is de linker wang door dus die wil ik laten repareren Voor de rest is de auto nog net zo als toen hij nieuw geleverd werd. Hier de eerste fotos ![]() ![]() ![]() ![]() Eigenaar had trouwens nog een leuke Golf1 GTI in de garage ( gedemonteerd ) en een 4-deurs Golf2 GTI voor de garage.
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je aankoop!
We hebben er zelf ook 1 en het rijdt fantastisch, maar dan een 1800 90pk. Veel plezier ermee...
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, gefelifrustreerd..
Lekker ruimte voor de kids ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit Jurgen. Ga je elke week een auto kopen? Benieuwd waar je volgende week mee komt dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee maar je heb wel eens van die dagen dat je zwart zat bent en je een rode auto wilt hebben ![]() Nee serieus als je naar iets op zoek bent lukt het niet en dan zo opeens .... loop je ertegen aan. En volgende week mmm dan staat er een Passat voor de deur ![]()
|
||||
|
||||
![]() Passat staat inmiddels in Zoetermeer alleen de plannen zijn iets gewijzigd
![]() Bij het monteren van de 16" Exips kwam ik erachter dat de schokbrekers achter lek zijn en de rechter achterrem remt niet op de handrem. Aangezien de APK volgend maand afloopt leek het mij beter om de Passat te schorsen en alles op mijn gemakje te fixen. Kan het interieur eruit om de stoel te laten repareren en kan ik de boel gelijk netjes schoonmaken. Kan ik ook op zoek naar een orginele bumper met mistlampen en zo zijn er nog wel meer dingetjes. Met toch een geschorste Passat in de garage en nog een Jetta voor de deur kan ik in dit geval ook de Vento op mijn gemak gaan verkopen. Dus mocht iemand interesse hebben zie Autos te Koop Aangeboden
|
||||
|
||||
![]() Dacht dat je pa de Vento overnam ?
Dus je bent op zoek naar een voorbumper ? Zover ik weet had die van AMrc ook van die lampies erin . Die heb ik nog wel liggen eventueel voor je . FF foto zoeken van Marc zijn Pisrat Ruil de jouwe er maar op in ![]() Edit : ja die had lampies .. geen idee of die er nog inzitten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was inderdaad de bedoeling, ik zou gaan rijden in de Passat mijn vader in de Vento en we zouden de Civic verkopen. Civic verkopen op korte termijn leek ons geschikter ivm de populariteit van een V-TEC Civic hier in de buurt van DenHaag en Rotterdam. Maar nu de Passat toch in de garage staat en er geen haast is met het verkoop verhaal kan ik net zo goed op mij gemak de Vento verkopen. Die voorbumper ruilen mmm mijn voorbumper is kapot dus das niet handig,moet trouwens ook eentje hebben die niet gespoten is en dan het liefst met de lampen of anders met de gaten erin
|
||||
|
||||
![]() Waarom denk je dat die van mij gespoten is ? Zover ik weet heeft Marc nix aan zijn Pisrat gespoten
Kijk maar : http://www.volksforum.com/gallery/w...4&mode=fullsize Stuur maar een PM met je MSN dinges |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week het interieur eruit gehaald en alles weer netjes gemaakt.
Alleen de bestuurders stoel nog wegbrengen en dat is dat weer in orde op de kachelbediening na want die is op alle 4 de bevestigingspunten afgebroken ![]() Weet iemand toevallig of die hetzelfde is als ..... ? Deze week de buitenkant eens onderhanden nemen, vandaag even de Passat gewassen en dan kan deze in de was. Met de 16" Exips eronder ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Passat en de plannen klinken goed! Gelukkig ga je hem wel herkenbaar houden als zijnde "GT" uitvoering.
![]() Even over die voorbumper: volgens mij kun je wel een bumper gebruiken zonder mistlampuitsparingen, als je deze er namelijk uitzaagt plaats je daar achter de mistlamp en komt over het uitgezaagde gedeelte weer het kunststof "frame", zodoende zie je dan niks meer van de zaagsporen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo hej,dat ziet er al een stuk frisser uit man
![]() nu nog omlaag ![]() dus die van mij gaat binenkort 40 mm omlaag. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel mistlampen liggen van mijn oude passat g60 synchro.
Deze passen in het oude model voorbumper.Precies het model wat op de jouwe zit. Bij interesse stuur me maar een pm. suc6 met je verdere plannen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je, ja ik vind 'm zo met al dat GT plastic gewoon stoer ![]() In de voorbumper van een GT loopt een zilver biesje en dat zit niet in een CL bumper ![]() Gert heeft nog een GT bumper liggen en als die nog mooi is komt die mijn kant op
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad omlaag moet ie zeker ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoort dat zo te zijn bij een GT? Ikzelf heb ook een GT-Variant maar ik heb dat niet, ook niet in de achterbumper en de zijpanels. Vandaar dat ik me dat even afvroeg. ![]() |