![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan kunnen we mooi een vergelijkend warenonderzoek doen... hierbij een tweetal foto's, de uiteindelijk afwerking ben ik nog mee bezig ![]() Minuscuul grondlaagje: ![]() Afwerklaag: (komt nog een motief overheen, doe es een gok ![]() ![]() Aangezien het toch alleen om de bovenkant gaat heb ik een deel van de achterkant en onderkant niet meegespoten. Dit deels uit besparing, maar misschien zal het ook iets bijdragen aan de koeling. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo krap bij kas ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Frieser]Dan kunnen we mooi een vergelijkend warenonderzoek doen... hierbij een tweetal foto's, de uiteindelijk afwerking ben ik nog mee bezig
![]() Okay, is cool ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bijdragen aan de koeling als je iets niet spuit?!!? Naja, maar ik had destijds het dappere plan de aluminium behuizing te polijsten... halverwege na zo'n 3 dagen werk de klus maar gestaakt. Teveel kieren en naden. Toen in de velgspray gespoten en afgewerkt met blanke lak, werkelijk een plaatje geworden, superstrak door het vele voorwerk wat reeds gedaan was!
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, krap bij kas, dat komt wel heel dom over, nee de bus was op
![]() Maar in ieder geval vanavond weer wat gedaan, afgeplakt: ![]() Laagje erover, tape eraf: ![]() Nu nog wat kleine stukjes bijwerken en hij is klaar ![]() Ik weet het, het printje is niet een ultra-origineel idee, maar verrot is ook maar lelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat een koel huis! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel wat op mijn interieur
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg: das een fijn interieurtje
![]() Maar waarom niet dit: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Frieser, ik was laatst bij Sjef en die had ook een 2 liter Type4 blok staan met een zebra koelhuis...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Shit hee, ik spotte er laatst ook al een, in een motorbok bij classic vw resto, en die liep best aardig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
best aardig he? hmmm dat valt toch tegen ![]() ![]() ![]()