![]() |
|
||||
|
||||
![]() dank je wel (denk ik)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat erg lekker...maar keertje wassen kan idd geen kwaad
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij was zowiezo vochtig, en smerig van de 400km heen en terug naar lichtenvoorde in de regen en sneeuw
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oud type (net als ik heb) of hele oude type (meer spijltjes)?
|
||||
|
||||
![]() hele oude (1e) type, hoezo?
|
|
||||
|
||||
![]() Compliment dus, tenzij dat absoluut niet de look is waar je voor wilt gaan. (Ik vind m wel mooi zo).
Klets je d'r ook nog een Vento voorbumper op? (niet dat je dat echt goed ziet, maar sinds ik het verschil ken, ben ik weer helemaal up-to-date)
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je al een Vento logo op je achterklep (maar wel in Black-chroom) ???
Is ook wel stoer........ Of een US Jetta logo ?? Maar eh.............keep it up !!!! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik vind hem mooi zo, dit was idd de look die ik in gedachten had. Nee, het verschil tussen die paar ribben kan me niet zo boeien.. qua logo weet ik het nog niet. Helaas heeft vw geen variant logo gemaakt, dus ik denk dat het gewoon geen logo's worden, of idd us jetta |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En een combi van een aantal letters? |
|
||||
|
||||
![]() nice and clean...de kunst van het weglaten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik weet het nog niet, komt wel.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahahaha ![]() ![]() Vette gento zeg ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gewoon nieuwsgierig. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vrijdag middag zien rijden als het goed is in Leiden????
Zag er in het echt dus ook goed uit, helaas niet goed kunnen zien, ging namelijk in het voorbij rijden. |
|
||||
|
||||
![]() klopt, dat was ik. had daar met chris afgesproken, en die was in leiden aan het werk
|
|
||||
|
||||
![]() nice nice!
de vento variant is coool zo ik heb nog een vento embleem liggen trouwens ![]() is in 2 delen "ven" op de klep en "to" onder het achterlicht, is wel grappig als de klep open gaat .....
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Creativiteit is waar vanSon' en mee geboren worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() ff een kort updateje:
van het weekend bij Melchior en Leon geweest om G60 sebrings en 175-55 bandjes op te halen, thanx guys! Had van de week de thermostaat vervangen, maar de Volksaddiction-vloek sloeg weer toe, dus er lag weer een (klein) plasje koelvloeistof onder de variant.. Vandaag ff een nieuw watermondje gehaald bij de dealer, en die wilde ik dus vanavond gaan monteren. Allereerst bleek de stuurbekrachtigingsstelmoer gestript te zijn, toen brak de borging van het plastic 90 graden bochtje achter het watermondje ook af, en daarna wilde het oliefilter niet loskomen. Wilde niet echt lukken dus vandaag... ![]() Dus morgenochtend eerst weer even naar de dealer onderdeeltjes halen, en dan moet hij het weer doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, soms zit het mee........soms zit het tegen he !!!
Succes Marcski Grtz............. LRR