![]() |
|
||||
|
||||
![]() op zich zie ik dat verschijnsel niet als een negatief iets. Veel van die gebruikers blijven namelijk wel hangen, als duurt het soms wat lang voordat ze andere posts plaatsen, maar qua handel is het eigenlijk alleen maar beter.
Hoe meer er te koop staat, hoe interessanter het forum wordt |
|
||||
|
||||
![]() Voorstellen zou leuk zijn maar als iemand de eerste tijd niet 10 keer per dag wat post dan vergeet je iemand snel ..
Zolang het VW gerelateerde dingen zijn is het wat ons betreft goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk toch dat er een vaste kern is die heel veel post. Ikzelf lees meer topics en misschien geldt dat ook voor andere forummers?
Over de kwaliteit ben ik nog steeds tevreden. Het lijkt ook wel of dit forum zelfregulerend (2x woordwaarde) is m.b.t. niet gewenste posten. Goede zaak! |
|
||||
|
||||
![]() er word best streng op toegekeken en iedereen lijkt ook zelf er toch wel bewust van te zijn..toch erg netjes.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ook mee eens. Ik lees iedere dag, maar post zelden... weinig nuttigs toe te voegen denk ik. Naja, vandaag dan. Is dit nuttig?? En met voorstellen krijg je wel steeds t zelfde verhaaltje hoor, tenzij t ns echt n mooie wagen is...
|
||||
|
||||
![]() ben niet zon internet freak, maar volksforum is altijd wel even het bekijken waard. de rest ken ik niet en kom ik niet en qua stijl liggen we elkaar wel. (VOLKSFORUM & IK)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pssst setje velgen kopah!? Hiero Als jij ze koopt, hou ik een week lang m'n bek ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben zeer tevreden over het forum, ik kom nog maar nauwelijks op vwforum de laatste 3/4 maanden, vind het gewoon niet meer interresant daar. volksforum kom ik eigenlijk elke dag wel even spieken en pics posten natuurlijk van het golfje 1.
Het gaat super zo geen gezeik en/of gelul meer lekker forumen!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() en daarom....