![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hurricane in Heerhugowaard ![]() Verder moet je webers gewoon regelmatig af laten stellen en zeker met temperatuursverschillen.
|
||||
|
||||
![]() afstellen,, is zelf haast tot niet te doen je moet ze uit literen en afstellen aan een kast..
bedrijven die het doen.. morese tuning, heerhugowaard hurricane tuning, heerhugowaard rs motorsport heerhugowaard. voor jou is de beste denk ik hurricane aangezien hij ook aan auto's in de werkplaats doed en de andere 2 puur alleen motoren of zo min mogelijk auto's.. check www.hurricaneracing.nl |
|
||||
|
||||
![]() okee mannen hardstikke bedankt, ga eens rondbellen naar die bedrijven...ik houd jullie op de hoogte!
grtz Dick |
|
|||
|
|||
![]() dat blok erin houden Dick, zeker weten!!!
jou vliegwiel is afgedraaid en er zitten van die wilde mannen op je nokkenas. alleen al een zwaarder vliegwiel zou al redelijk schelen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() blok blijft er wel in marijn...heb al contact gehad met de bouwer ervan bij amrt sensen, en die kon me vertellen dat het blok gebouwd is om boven de 3600 toeren te draaien....eronder gaat het allemaal wat zenuwachtiger en dat klopt dan ook...bovendien HOORT dit blok er dan ook in he
![]() |