![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet jij welke deur ik moet hebben? dan was ik dr namelijk ook al lang geweest |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze wonen toch tegenover je of heb ik nou ergens overheen gelezen? |
|
||||
|
||||
![]() heb je verhaal gelezen en is een uitermate irritante situatie, met alle gevolgen van dien zoals we gelezen hebben. tis alleen niet raadzaam om eigen rechtertje te spelen, want dan zul je zien dat jij wel opgepakt wordt (zo zit dit landje nu eenmaal in elkaar
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat begreep ik ook zo! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze woonden idd eerst tegenover ons, maar door die handtekeningen actie stonden we sterker tegenover de huisbaas van de woning waar zij in zaten de huisbaas heeft toen dus eieren voor zijn geld gekozen en het hele huis leeggehaald nouja, dan zijn ze de straat uit, maar omdat zij JOU dan WEL weten te vinden, en JIJ HEN NIET... konden ze helemaal los gaan en de angst dat ik opgepakt wordt of n pak rammel krijg van die gasten weegt niet op tegen de angst dat er met ons gezin iets gebeurd |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou ze gewoon effe uitlokken, door iets aan hun auto te doen ofzo als je hem ziet staan, en dan diezelfde nacht buiten kamperen met een groepje mensen. Als het zo in heel de straat is bij je, dan zullen er niet veel getuigen zijn die tegen je zijn, de rollen eens omdraaien dan. Jij hen eens tussennemen, maar dan alles ontkennen en geen getuigen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn mening: weet dat eigen rechtertje spelen niet wijs is ....maar die lui zouden er bij mij niet goed vanaf komen...
Neem aan dat je wel een vriendengroep hebt...ga daar eens mee babbelen en maak een mooi plan....werk dit goed uit en pak die lui op hun eigen manier...Bij mij hadden ze al lang aan een slangetje gelegen hoor...Ben zelf geen agressief persoon of iets maar ik en mn vrienden hadden ze allang al het licht uit hun ogen gestompt en MEER!!! Eigenlijk hebben we niks te klagen in dit landje maar als het op zulke dingen aankomt sta je mooi alleen ja.. Suc6 ermee ... grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() en hoe is het afgelopen? nog actie ondernomen of toch maar via de politie geregeld?
|
|
||||
|
||||
![]() FF iets van een niet zo inhoudelijke reactie .
Allereerst begrijp ik je woede en frustratie . Niemand zou hier blij mee zijn in deze situatie Maar we hebben nog steeds te maken met een soort van wet op de bescherming van privacy en die geldt ook op dit forum . Namen noemen is not done .. zelfs niet in een situatie als deze . Vandaar doe ik m op slot . |