![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat we wel aircooled gaan, ben dan net terug van 2 weken vakantie naar la France met de keef en we gaan dan door naar Lierop |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen kuil gevonden de vorige 3 jaar ![]() caravans sneuvelen wel vaak jah, maar als ze het bij hun eigen houden stoor ik me er niet aan hoor. Vind t erger als ze de boel in de hens steken op de maandag ![]() Zuipen doe ik ook! Veel en niet met mate. |
|
||||
|
||||
![]() Volgende week vrijdag om 7.00 vertrekken vanuit
Ter Apel! Lekker weekendje naar DE Cross |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En of ik daar ook heen ga. Dat is een super feest! Vooral op zondag. Maar jah, eigenlijk alle dagen wel mooi!! Denk dat ik ook naar Lowlands heen ga. Maar dat weet ik nog nie zeker. Moet me nog ff over laten halen. ![]() Edit: Wie heeft er vorig jaar nog de zwarte Cross gezien? Zaten een paar van die wijven met een ontbloot bovenlijf (om het maar even netjes te zeggen) en hun zaten het publiek een beetje uit te dagen. Elke keer dat ze weer langs kwamen zaten ze meer onder het bier. Op een gegeven moment gingen er hele bladen bier heen. Was wel lachen om te zien. Maar ook wel weer zonde van het bier. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaja, begint nu toch wel te kriebelen......... afgelopen weekend nog noar NORMAAL geweest, generale was weer geslaagd nu op naar het echte werk ![]() @ Arjan, Komt goed met het kaartje ![]() had je geen sms gestuurd omdat zn tel. kapot is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zowieso gezelliger als onderstaand ![]() http://video.google.nl/videoplay?do...ation+black+gee |
|
||||
|
||||
![]() ben vanne weekend ook nog naar het Broermoats Feestival geweest in Leende.
Dat was ook weer vet relaxte sh*t ![]() Greetz Ruud
|
||||
|
||||
![]() Extrema outdoor(is algeweest ja,op t laatste moment nog n kaartje kunnen uithalen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ZWARTE CROSS was geweldig!!!
![]() En zowaar nog een echte Voeder Beetle gespot ![]() ![]() Ook Sponze nog gezien, (ben nog ff langs geweest zondagnacht maar je lach al plat!) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog iemand hier die naar Sziget gaat?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heheh, die kever heb ik ook gezien. Zwarte cross was idd weer supers!!!!!