![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn dr ook mensen die hun rocco ook repareren of gaat alles in een golf 1?????
|
|
||||
|
||||
![]() denk dat deze rocco ook al verkocht is
![]()
|
||||
|
||||
![]() rocco staat nu bij ons in de buurt, en blok gaat in een golf 1, en de carrosorie wordt voor de cross gebruikt!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zonde! k snap niet waarom de corrado's allemaal zo gekoesterd worden en iedereen zo zit te smeken om de introductie van n goede opvolger, terwijl de auto waar t mee begonnen is in een modderbad helemaal naar de klote wordt gereden!!! is er dan niemand die t geld en de middelen heeft zo'n ding eens op te kopen voor de scirocco? ipv voor de onderdelen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel hoor!! maar beide is meestal lastig... het geld is er wel maar de middelen niet, ik heb geen plaats om de rocco kwijt te kunnen.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jawel hoor, maar die dingen zijn gewoon oerlelijk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das LAAG! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ghehe ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En ff over oerlelijk : nee een Corrado is het toonbeeld van elegantie en schoonheid . En zullen we het nog ff over een Golf 1 hebben ? Stroomlijn van een baksteen ![]() Leuk hoor die ombouw projectjes maar vaak zijn ze na een jaar of twee al op de sloop beland . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
uhm, k zou maar niet naar de concurentie kijken uit die tijd ![]() en k vind n corrado juist wel n hele elegante auto..die lijen zie je bij geen enkele andere auto! maar ok, dat iemand een rocco niet mooi vind, kan ik inkomen, maar zeg dat dan zachtjes volgende keer...
|
||||
|
||||
![]() sorry maar een rocco 1 vid ik dan weer een heel ander verhaal, die vind ik echt supermooi in vergelijking met een rocco 2, of wat dan ook
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, dat klopt. De scirocco 1 is echt een super auto. Altijd al getwijfeld om zo'n 1 te kopen. Maar toen liep ik tegen mijn schatje aan. (74er golf 1)
|
||||
|
||||
![]() van een scirocco 2 zijn ook hele mooie dingen te maken, maar mensen zien het niet...
Wijsheid komt met de jaren (geld ook voor mijzelf ![]() en die scirocco 1... damn wat een geil hok ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je zegt het al zelf. Je moet er mee aan het werk gaan om zo'n auto mooi te krijgen. Een auto moet volgens mijn mening mooi zijn van zijn eenvoud. En niet om er allemaal toegevoegde waarde in te proppen. Ik hoop nou niet dat er heel veel mensen zijn die zich nou op hun pik getrapt voelen. Dit is mijn persoonlijke mening. (ieder zijn eigen)
|
||||
|
||||
![]() Scirocco 2 is zeker wel een leuke auto. Maar als ik moest kiezen tussen een Golf1 en een Scirocco 2 dan was de keus snel gemaakt bij mij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus jij wil zeggen dat een standaard golf 1,2,3,4,5 een mooie auto is om te zien hahahahaha ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb niet gezegt dat ik een golf 2,3,4,5 mooie auto's vind standaard. Maar de golf 1 vind ik standaard en origineel toch echt wel een mooie auto.
|
||||
|
||||
![]() duzz... gelukkig zijn het allemaal meningen.. en gelukkig is mijn rocco in handen van een liefhebber die er goed voor zorgt... dus tenminste een scirocco zal de crossers zowiezo overleven
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tenzij er een crosser tegenaan rijdt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dan schop ik 'm lens
![]() |