![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha ja dat kan ook idd,scheeld em in ieder geval de moeite erom heen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geldwolven.
![]() Voor 100 euro kan ik wel ff uit gaan vinden hoe het werkt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jongens, ff een spoedvraag: kan ik op e-bay slechts 1x bieden? Omdat ze meteen naar het MAXIMUMBOD vragen!
|
|
||||
|
||||
![]() Oké, bedankt voor je vlotte antwoord! Ik had er ff overheen gelezen, maar nu begrijp ik hoe het werkt. Als ik de veiling nu win, krijg ik dat dan via de e-mail te horen, evenals de afhandeling van de zaken?
|
|
||||
|
||||
![]() wel in de allerlaatste seconden overbieden heh... ebay is geen fuck meer aan eigenlijk met die biedprogramma's enzo... je komt er nauwlijks nog tussen, mits je belachelijk hoog bied....
*euh, dit hangt er van het object af trouwens ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() gewoon een bod doen die er net boven ligt,en dan je max bod er neer zetten.
als ze daar over heen gaan zoek je lekker verder. |
|
||||
|
||||
![]() Versand nur innerhalb Deutschland
lezen jullie wel eens ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat er heel vaak peter maar als je een mail stuurd na het winnen van de veiling sturen ze ook wel op hoor.
|
|
||||
|
||||
![]() En als ze echt niet willen (en die zeikerds zijn er!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euh, wel eens op een mooie set wielen geboden? zonet ook weer... vanochtend stond het voor 35 euro, ik was hoogste bieder... komt er een kloot die 150 gaat bieden... gaat de volgende er gelijk overheen, staat het een half uur later(2 biedingen later) op 155 euro..... beeeetje jammer....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik woon aan de grens als hij echt niet naar nederland wil verzenden dan neem maar contact met mij op dan kan ik hem bij mij laten aankomen en stuur ik het je door. Twan |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens aan, helemaal top! Wanneer ik de veiling win en de verkoper wil het echt niet naar NL sturen, dan hoor je dat ff van me!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is goed ik hoor het wel, en in de laatste minuut bieden doet iedereen dus pas op dat je niet al te laag bied dan. |
|
||||
|
||||
![]() De pest is dat ik vanavond niet thuis ben... maar ben tot nu toe nog steeds hoogste bieder. Dus op hoop van zegen dan maar.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zag dat ie nog 2 uur stond geloof ik ligt aan je hoogste bod als dat niet veel hoger is dan nu heb je grote kans dat je in de laatste minuut alsnog overboden word. ik bied ook altijd alleen in de laatste minuut.(en vele met mij) maar in ieder geval succes! |
|
||||
|
||||
![]() Ja, of ik zou m'n max-bod nu alvast moeten verhogen... hmmm...moeilijk.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sja dan zul je je manier van bieden moeten aanpassen,niet denken dat je voor een appel en een ei er mee weg komt. je weet zelf wel wat iets ongeveer waard is en dan zul je dus je max bod daarop moeten aanpassen,dan weet je zeker dat de anderen zullen afhaken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou je kunnen doen maar ligt er natuurlijk helemaal wat hij je waard is. maar als je je bod nu verhoogt verandert er niks aan je hoogste bod, pas als iemand over je huidige bod heen bied word jouwe vanzelf verhoogt tot iets hoger dan die ander geboden heeft! dus niet gelijk je maximale bod!! dat gaat zo door tot er iemand hoger heeft geboden dan jou dan gaat ie op 1 euro of zo boben jou bod zitten terwijl zijn max. bod mischien wel 20 euro hoger is. ik hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb. |
|
||||
|
||||
![]() btw arnaud,er zit iemand uit nl tegen je op te bieden.denk dat et bijna wel iemand is die dit topic gelezen heeft.
dus laat je niet gek maken hierop. |