![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet zo zeuren he chris...
moest effe in een weekend gebeurd zijn zodat ie weer kan rijden... schoonmaken komt nog wel een keer ![]() voorlopig gaat ie eerst maar weer rijden als de schade eruit is...
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk zeg
![]() Welke vakman(en) hebben je daarbij geholpen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hehehehe, Leon en ik zijn ook zeer tevreden met het resultaat ![]() Binnenkort nog de final touch, maar vlammen doet ie zeker al ![]() Greetz ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja huib zal het even zeggen dat jij en leon meegeholpen hebben ![]() met de final touch ben ik al bezig... koelvloeistof lekkage is verholpen... hij is uitgelijnd dus sturen doet ie ook weer goed... morgen apk als het lukt met de planning... ga nu weer verder met strakmaken van de achterklep (oude schade) moet vanavond in de grondverf staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo nog even een paar foto's van vanavond...
hij heeft ooit op de veiling in Rijnsburg een bloemenwagen in zijn achterklep gekregen... was verzekeringswerk dus dat kwam heel best uit... vlak daarna ging de oude motor eruit omdat we die nodig hadden voor een andere wagen... nu hij toch geschorst was en de motor ombouw gedaan werd moest ook gelijk maar de schade eruit gehaald worden... zo was het en zo is het nu weer van de week volgen er weer nieuwe foto's als hij klaar is...
|
||||
|
||||
![]() wordt een stoer bakkie
![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmorgen is ie in de grondverf gegaan met de rest van de auto mee...
eind van de dag word ie gespoten...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat ziet er heel mooi uit zeg, knap werk geleverd !!! ![]() nu eens de foto's afwachten van het spuitwerk. titel kun je aanpassen door je eerste post te editten en dan de naam te veranderen. grtz Erik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks weet ik dat ook weer...
|
||||
|
||||
![]() kijk kijk kijk, zo ligt alles maanden stil
![]() ![]() Binnenkort komt ik weer effe buurten bij je, en eens zien hoe je de laatste cosmetische ingrepen hebt verricht ![]() succes, en spreek je laterrrrrr
|
||||
|
||||
![]() zo vanmiddag is ie voorbewrkt en gespoten...
ben nog effe langs de zaak gereden om te kijken hoe hij er bij stond en hem even uitgepakt... zo het is allemaal weer netjes geworden en vaders die zal wel blij zijn als ie vrijdag thuis komt dat zijn auto weer rij klaar is... morgen effe opbouwen en keuren en klaar is ie... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Je ouwe heer zal vrijdag niet meer uit de wagen te branden zijn denk ik, behalve als ie hem even over een drempel moet tillen ![]() nu nog de heeeeeel plate bandjes dr onder en dan is ie helemaal klaar toch? ![]() jajaja, schroefset achter en de trekhaak die ik nog steeds moet meenemen ![]() maar gaat best tot nu toe he? Ciao ![]()
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. ![]() Last edited by loco-vr6 : 21-09-2006 at 08:03. |
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag zijn de laatste dingetjes gebeurd...
gekeurd en gepoetst... nu kan vaders weer lekker gaan rijden met zijn Golfie ![]() zie hier het resultaat... Pa veel rijplezier en volgend weekend de eerste meeting weer... ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor... geen kleurverschil met het achterscherm en de deur???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee geen kleur verschil met het portier hij is netjes uitgespoten op het achterscherm...
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dankje...
is een leuk klein projectje geworden... zo was ie trouwens toen we hem kochten een aantal jaren geleden... hij is in de jaren al heel wat veranderd... eerst reed me broertje erin en zaten er alleen andere velgen onder... toen me broertje zijn G60 kocht moest deze de deur uit... wij hebben toen onze pa verplicht om de Fiat Tempra weg te doen en deze te kopen... zo gezegd zo gedaan... al snel werd hij verlaagd en kwamen er andere wielen onder... zoals je nu ziet zit er inmiddels een andere motor in en is ie flink van looks gewisseld...
|
||||
|
||||
![]() hij is netjes geworden jongen!!
|
||||
|
||||
![]() danku sander
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik kan niet anders zeggen,
netjes netjes netjes ![]() ik kom nog effe buurten deze week, Ciao!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]() Net zo vet ook, Pa in mk2 rijden ![]() Zie ik mijn pa zo 1,2,3 nog niet doen eerlijk gezegt ![]() |