![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik bestel wel n extra setje stickers voor me jetta als t een beetje te betalen is ![]() in de loop van de komende week hoop ik uitkomst te hebben over de prijs ik zal op t corrie forum ook nog effe bij die plakker vragen wat t gaat kosten als ik t daar laat doenm, denk dat die miss nog wat goedkoper zal zijn weet jij iemand die de sticker in de goede bestandsvorm kan afleveren? dit zal denk ik n flink deel in kosten schelen. t stickertje zelf kost nauwelijks wat, t ontwerpen en in bestand zetten is de prijs!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fotows???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb het gisteravond ff in Autocad gezet. Zie de foto voor het resultaat, ![]() ![]() Volgens mij moet het bestandstype *.eps zijn. Geen probleem om dit om te zetten, mocht het nodig zijn! ![]() Knap hè, dat volksforumlogo erin... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er al goed uit tapestaaartje...ik zou eens een normale drukkerij bellen eigenlijk...vragen wat het kost om hier een paar meter van een soort lint van te laten drukken...gts logo en afrondingen aan de voorkant kun je de zelf snijden he...
|
|
||||
|
||||
![]() jezus...k kijk me scheel op die sticker....
![]() van t weekend trouwens nog effe n grilletje uitgegraven dat ik ooit eens langs de kant van de weg gevonden heb.. k zal in de loop van de week wel effe n fotootje dr van hierneer zetten... denk dat ie van een GTS is namelijk, incl de lampjes ![]() ![]() ![]() info over de kosten komt in de loop van de week
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ie echt van een GTS is, heb ik wel interesse... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een complete GTS/BBS bumperset liggen...icm de grille van hierboven een mooie ombouw?
|
|
||||
|
||||
![]() pm maareens wat jij ervoor wil hebben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En, al iets meer bekend?
|
||||
|
||||
![]() neej ik heb er nog nix van gehoord, maar schijnt dat ie tijdens en na pasen een paar dagen dicht heeft gehad
k heb met die kerel van t corradoforum contact gehad en die heeft voor een prijsopgave een EPS bestand van die striping nodig TAPESTAARTJE, jij gaf aan dat je die tekening ook om kon zetten naar EPS, zou je dat effe voor me kunnen doen? je kan m dan opsturen naar breadfan83@hotmail.com wat de vorderingen met mn sittardse vriend aangaat zal ik jullie op de hoogte houden
|
||||
|
||||
![]() goh ik lees deze voor het eerst.. als je mij ff een bestandje toe doet komen dan maak ik wel ff wat..
wij zijn nl de grootste in de benelux voor de grafische wereld.. dus signmaking etc soft and hardware
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Gebeurd!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ok dames
dit kreeg ik van de grote stickerplakkende vriend op t corrado-forum Hey Chris, Ik kan een mooi prijsje voor je maken, mits de bestanden in orde komen die je hebt meegestuurt, deze zijn namlijk niet te openen vanwege foute en niet geldige indelingen. Ik gebruik Adobe illustrator CS dus deze kan inprincipe alles openen. Graag dus nogmaals de bestanden, mocht ik geen extra dtp werk hier aan hebben de volgende prijs voor de hele order: 2x 140*1080 2x 140*1147 2x 140*1285 Alles bij elkaar exclusief xtra dtp werk en plakken € 220,- Alles bij elkaar exclusief xtra dtp werk, incl. plakken € 300,- t klopt, ik heb de bestanden ook geprobeerd te openen, en heb nogal wat fotobewerkingssoftware hier op de telmachine, en t opend niet dus als je alles effe in n leuk WERKEND bestand wil zetten blijft t bij deze prijzen dus afhankelijk van wel of niet zelf plakken zit je nu op 220 of 300 euro van die gast van sittard ontbreekt voorlopig nog de reactie, dus daar hou ik jullie verder over op de hoogte ( als ie t goedkoper doet wil dat zeggen ) nouja, t staat iig al in erg hoog contrast met de prijs die eerder genoemd werd...1200 gulden dit is nog niet de helft! hij geeft aan dat dit extra hoge club kortingen zijn, omdat ik bij de club zit ![]() lager dan dit gaan de prijzen bij hem dus ook niet meer. en dat ga ik hem ook niet vragen iig laat maar horen wat jullie dr van vinden, GTS-club nederland ![]() groeten chris
|
||||
|
||||
![]() Ben je weer moeilijk aanhet doen Tapestaartje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Chris!!
Ik ga ff navragen of een vriendin van me het ontwerpje in een goed bestand kan overzetten. Ik heb het zelf trouwens omgezet mbv Paint Shop Pro 8. Btw, Denneus... Ik doe nooit moeilijk!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() is de prijs zo wel in orde? en om misverstanden te voorkomen zal ik bij akkoord zijn rekeningnummer vragen, dat ik niet als financieel tussenpersoon optreed... om te bemiddelen prima, maar met de centjes wil ik iig nix te maken hebben, daar kan toch alleen maar gerommel van komen
ik ben trouwens nog aan t kijken of t miss toch nog n paar euro goedkoper kan (miss dat jullie een stickertje dr bij willen plakken met de naam van zijn bedrijf (als ie dat bedrijf eenmaal heeft...hij doet dit nu allemaal prive) dr op...kleintje op volksforum sticker formaat...) laat me over hotmail maar effe weten hoe en wat met dat andere bestandje
|
||||
|
||||
![]() Maar Tapestaartje met pokeren doe je wel altijd lastig
![]() Ik dacht dat jij ook in je hoofd had om hem opnieuw over te laten spuiten? Want dan is het natuurlijk slimmer om hem eerst te laten spuiten en dan de striping.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanzelfsprekend!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar je laat je GTS natuurlijk niet spuiten VOORDAT je de zeker weet dat je stickers hebt om dr naderhand weer op te plakken he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar zit zeker wat in. Had ik ff niet over nagedacht. Stom van mij.... ![]()