![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
brabant ligt voor mij redelijk op de route, dus mocht t nodig zijn hoor ik t wel anders bel je me maar effe als je wat meer dr van weet EDIT
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 10-12-2006 at 06:20. |
|
||||
|
||||
![]() heb nog een complete interieur van een million editie staan, iets voor jou?
|
|||
|
|||
![]() Hey!
![]() Uhm nee niet echt, sorry. In de toekomst komt er toch volleder in...voor nu zoek ik alleen 2 voorstoelen, die niet zo mooi hoeven te zijn en patroon maakt ook niet uit. Compleet interieur vind ik wel goed, maar dan moet de prijs daar ook naar zijn en dat lijkt me niet reeël ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Up
![]() Als iemand nog wat weet, ik zoek ook een cupdiffusor voor achter. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
complete zaakje heb ik nog steeds staan, haal me een kratje pils dan mag je t hebben voorstoelen, en achterbank. en k denk dat ik de deurpanelen ook nog wel dr bij heb slechte staat, maar je hebt je redelijke prijs t zou eigenlijk voor 15 euro weggaan, maar pils is prima, anders gaat ie naar t stort
|
|||
|
|||
![]() Ja man ik wil t wel, maar ik heb liever in de buurt...dat moet toch ook te vinden zijn dacht ik zo
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat ook mag:
4 (onderstreept ![]() ![]() ![]() Last edited by TD15 : 16-04-2006 at 13:17. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog 2 voor stoelen liggen goede staat
woon in delft en voor 30 € zijn ze voor jou |
|
|||
|
|||
![]() Hey...sorry, maar Delft is me echt te ver!
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() goed nieuws....morgenavond ben ik in apeldoorn, zal ik ze effe voor je meenemen? als je me effe wat voor de brandstof geeft kan je de zeteltjes zo hebben
bank kan je dr bij hebben als je m wil laat maar effe horen, maar wel over PB, dan lees ik t tenminste op tijd
|
||||
|
||||
![]() k heb je een PB gestuurd en n keer of tien gebeld, zonder reactie
ben gister met de stoelen naar apeldorn geweest, maar heb ze dus ook maar weer terug naar huis genomen... als je ze nog wil kan je me effe n PB sturen, mag je ze komen halen brengen doe ik iig niet meer voorlopig