![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ruud K
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ach...schande voor de vw rijders....denk je dat zij de enigsten zijn? ![]() moet je `s kijken op meetings hoeveel jongens na aankomst een fles heineken uit het kratje trekken die op de bijrijdersstoel ligt... of een pretsigaretje opsteken ![]() was voor een paar week terug nog op de meeting in assen....was het terrein nog maar net op en de wietgeur vloog m`n neus in....
|
||||
|
||||
![]() duidelijk geval van:
te veel geld en tijd te weinig aandacht en verstand man man man, wat een stelletje achterlijke simpele zielen... 230 hos pouwa... jammer dat je IQ niet boven t vriespunt komt, drol!
|
||||
|
||||
![]() Reacties zijn super
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() kansloze knakker zeg... is helaas wel het beeld wat ze van nederland hebben...
wiet+heineken+hoeren, zelfs topgear had het erover tijdens de race die jeremy door nederland voer met de Mclaren slr |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahaha ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gelukkig springt Thijs voor ons op de bres en redt ons aller aangezicht met zijn tien voor taal.
Last edited by Stijn : 23-05-2006 at 15:55. |
|
||||
|
||||
![]() Erg sneu filmpje meer worden zijn overbodig
|
||||
|
||||
![]() `t zijn een stelletje mongolen, maar ik heb er flink om gelachen, ik kan me er niet kwaad over maken.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht eerste instantie dat de cameraman voor zijn mieter werd gereden,of dat ie golf een wiel verloor ofzoiets.
Maar zo zie je maar weer dat er dus echt gekken op de weg aanwezig zijn. Kijk, een ieder heeft het recht om zich te vermaken en dat het opgenomen word op film heb ik ook niet zo'n probleem mee. Maar het is zo jammer dat deze 2 gestoorde het moet wezen. Ik zal is in de kranten lezen of er niet 2 gestoorde vermist worden....