![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd en veel succes !
|
||||
|
||||
![]() Succes ermee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt,dat is de importeur,er zijn nu ook enkele dealers in nederland aangewezen,waaronder MIVW Cardesign. WIJ zijn Ron Herbrink en Emiel kooistra. Ron is een oud collega van mij waar ik al jaren mee samenwerk als het om vw aanpassen en dashboarden inbouwen gaat. Ik zit nu Fulltime in het bedrijf,half om half was bijna niet te doen,ik kreeg het steeds drukker dus het kon niet uitblijven. We hebben een eigen spuitcabine en een redelijk uitgebreide werkplaats. Het zal nog moeten groeien in de loop van de jaren maar ik heb er zin in. De tent staat nu vol met eigen MIVW auto's,die moeten allemaal klaar voor 18juni ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Suc6 ermee,en hebben jullie al een website?
|
|
||||
|
||||
![]() Suc6 Emiel en Ron, Ik kom zeker een keer langs.
Heb in de winter een leuke klus voor je ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet echt een meeting waarvoor ik sta te springen....
|
||||
|
||||
![]() Ook maar even via deze "weg" SUCCES met je toko
![]()
|
||||
|
||||
![]() En wanneer komt Discovery de serie opnemen? Ipv American Hot Rod wordt het dan, "Dutch Dub Rods"
![]() Toppertje! Succes! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou ondertussen wel kunnen,de traditie van elk jaar een nieuwe show auto bouwen willen we wel aanhouden ![]() Ik zal ze eens bellen,(Ron lijkt wat karakter betreft wel een beetje op Paul sr van OCC ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom ik wel zo af en toe Mickey spelen
Ben goed in niks doen en slapen en lanterfanten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk uit Gert ,je weet maar nooit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zet de vuilnis zo buiten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met het openen van de zaak.
|
|
||||
|
||||
![]() Succes ermee, hoop dat alles lekker voor jullie zal gaan lopen.
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd, en succes.
Verkopen jullie ook meguiars op de MIVW Event? |
|
||||
|
||||
![]() Succes jongens! gezien jullie reputatie en kwaltiteit van de auto's moet dit zeker goed komen !
Als ik met de trunk in de buurt ben kom ik even langs ! groeten Wytze |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dat belangrijk dan? Je gaat erheen, zegt wat je wilt... krijgt wat je wilt, betaald en gaat weer weg. Als is t n aap en n olifant...
|
||||
|
||||
![]() Ik laat mijn auto toch niet over aan een aap en een olifant, alhoewel die slurf natuurlijk wel van pas kan komen....
wel beetje slecht dat je meguiars fout schrijft als je t gaat verkopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel ,alleen wordt dit dan verkocht door 1 van onze sponzors,ik weet het ,een beetje stom maar we wisten toen nog niet dat wij het ook gingen leveren. Het is er dus wel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wie zegt dat het belangrijk is dan?