![]() |
|
||||
|
||||
![]() Delft was het he?? Neeuuuuh dat is een beetje te ver....
Alhoewel het met de g60 maar een half uurtje knallen is..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() aanstaande? godver, heb ik net een etentje staan. misschien laat op de avond nog ff kijken of er nog mensen zijn.
|
|||
|
|||
![]() ook de 18e staat gepland maar dan rond 12:00
|
|
||||
|
||||
![]() @ krukje: was gewoon benieuwd wie er naar toe gaan !
Vorig jaar naar Uden, oirschot, middelburg en Bruinisse geweest...moet zeggen, bruinisse blijft de leukste van de 4....dus die doen we dan maar denk ik :-) @ 1303: als het weer meezit kom ik ook nog ff met de spijl :-) Moet ook ff kijken hoe het met de tijd zit, misschien weer bij me Pa eten dit weekend met de family :-P
|
||||
|
||||
![]() Zou cool zijn, Leon! Bruinisse is trouwens toch 1 mei? Wil ik ook wel heen. :-D
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 05-04-2004 at 09:01. |
|
|||
|
|||
![]() over bruinisse kan ik nergens iets vinden
en dat terwijl het hier net over de brug is wie heeft er meer info over vast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Foto's Bruinisse 2003:
http://www.volksaddiction.nl/bruinisse/Bruinisse.htm Datum meeting, 1& 2 Mei http://www.vwshows.info/shows.php?month=5&year=2004
|
|||
|
|||
![]() Bruinisse wil ik dit jaar ook naartoe !!
sla ik Uden over,anders wordt er thuis iemand gek .... :p |
|
||||
|
||||
![]() Heb die wat te vertellen dan ?!
LOL Bruinisse is cool, 1ste week Mei, dus gegarandeerd mooi weer ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja,had vorig jaar "spijt" dat ik niet mee was gereden met jullie ....
aan de andere kant,we stonden toen op het punt pappa en mamma te gaan worden ... was "iets" te link om met een hoogzwangere vrouw een uur in een "hobbelhok" te gaan zitten ... :p |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Landgraaf - Delft ..... hmmm,net ff gekeken,maar het is toch een 222,5 kilometer en dat is geen half uurtje rijden/knallen Bien !!! En dan weer door naar Wageningen ... ook 109,8 kilometer !!! |
|
||||
|
||||
![]() nee dan zou het bennekom-delft worden, na landgraaf ff naar huis, eten uitrusten en daar naar de volgende "meeting" maar nee, aangezien ik om 5 uur al op moet staan (en de luiste vrouw ben van de wereld) 1,5 uur moet rijden, daar de hele dag rond huppel, 1,5 uur weer terug moet rijden, dan val ik neer als ik thuis ben!!
Andere keer dus... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En heb je het al gehoord/gelezen/gezien??
Het wordt klote weer zondag!! http://weerkamer.nl/weer/meerdaagse/ |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 05-04-2004 at 09:01. |
|
||||
|
||||
![]() als jullie nou allemaal 2 mei naar bruinisse gaan. en dan 1 mei naar retro mania komen.... gezellig
|
||||
|
||||
![]() Zondag klote weer??? Ik had wel zoiets gehoord ja....... balen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niet wanhopen .... meestal is het in Limboland wel goed weer !!
|
|
|||
|
|||
![]() topic over uden loopt via delft naar belgie hmzzzz
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom ook denk ik ff kijken bij de Mek met de pick up kenne we ff afspreken voor de plank krukkrak??? |
|
|||
|
|||
![]() Plank + mast(en) liggen in de westy .... gooien we het daar wel over,jouw laadbak is er groot zat voor !!!
![]() |