![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We willen wel gewoon dezelfde sleutels kunnen blijven gebruiken als het mogelijk is, anders zit je weer met 3 sleutels: deursloten, dashboardkast+kofferklep EN tankdop... Heb echt wel oren naar dat aanbod van jou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ook vier evrschillende sleutels op mn golf gehad. ben met de auto naar VPC geweest, n dagje daargelaten, opgehaald en alles was omgetoverd naar één sleutel ze zetten dan gewoon effe wat pinnetjes in de busjes over zodat t allemaal met een sleutel open en dicht te maken is
|
||||
|
||||
![]() nog goedkoper dan de mijne: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=22443
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoek ze met Porsche inscriptie weet je nog ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die van mij waren ook zonder inscriptie, weet je nog? daar had je ook interesse in... dus dacht dat deze ook wel ok waren, zijn namelijk dezelfde als die die ik je aangeboden heb...
|
||||
|
||||
![]() hahahahaha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er over heen gelezen... Ook maar goed dat we daar verder maar niet op in zijn gegaan. Staat toch duidelijk in de advertentie wat ik zoek ![]() Last edited by Sponze® : 28-06-2006 at 23:32. |
|
||||
|
||||
![]() Anyway,
klinken werden al aangeboden, maar eentje wil voor half afgemaakte (1 geschuurd voor polijsten en 1 nog zwart) klinken nog ff 250 vangen, en degene die er 200 voor volledig gepoijsten vroeg heeft ze vergeven aan iemand anders... Maar hoe zit het met Fuchsen? Niemand die een setje weet? |
|
||||
|
||||
![]() Iemand Fuchsen voor mij?
|
|
||||
|
||||
![]() http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...MxDA%3D%3D&df=1
Is dit misschien iets ??? Die 8j's kun je misschien wel ergens ruilen tegen 7j Grtz......... LRR
|
||||
|
||||
![]() Had ze al gezien, maar 7J is me ook nog te breed
ben ik bang... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dus het moet iets van 6J zijn of 6,5 o.i.d. ???
Zullen inderdaad sporadisch zijn dan.......... Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben nu bezig met een setje 14" 5,5J... ![]() Dezelfde maten als de Derby van Tomkraft ![]() Het zijn niet deze velgen trouwens, maar deze maten ![]() Ik ben er zelf wel enthousiast over ![]() Verder Zou 15" 5,5J en 15" 6J welkom zijn ![]() Last edited by Sponze® : 09-07-2006 at 13:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe zit het met je Golfje? Kun je er een beetje mee rijden? ![]() Ben wel benieuwd naar het totaalplaatje als de Fuchsen er onder kunnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook, en hoe zit het met die 14ers??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er wordt onderhandeld... De eigenaar kan nu niet bij de velgen komen, aangezien "de bewaarder" op vakantie is... Eigenaar heeft ze dus niet thuis liggen. Ik blijf nog ff wachten op foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog 3 soorten klinken..... ben er zelf nog niet uit welke ik zelf wil nl....
Ik heb Porsche met inscriptie. Chroom Golf I omgebouwd.(en daar rijdt ik inmiddels al 3/4 jaar mee denk ik.... werkt goed) Chroom slotloos.(dus icm met cv erg cool!) interesse moet je me even pb ofzoe... (Ik bied het aan, wil niet zeggen dat ik het loop te slijten...) de Porsche zijn al omgebouwd, de Golf I chromen ook, en die slotloze chromen wil ik zo klaar voor je maken. Verder wil ik men CC's ook wel verkopen. ![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |