![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het kenteken is niet bekend bij de RDW. Er staat ook niet bij of er wel papieren bij zijn.........
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Slapend kenteken..............is verder geen probleem. papieren zijn aanwezig, dus je kan m zo weer aanmelden bij de RDW
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar dan moet je wel langs toch met het voertuig?
|
|||
|
|||
![]() volgens mij moet dat altijd... maar is toch geen probleem?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt!
|
|||
|
|||
![]() ik maak me niet druk om julli wat je zegt maar ja ik heb hem ook zo gekocht en de bodem plaaten zij zeker goed en geen plaat erop gelast want die heb ik er van af gehaalt ik weet het ook nie hij is 15 jaar geleden opgknapt en ik ben 22 jaar dus hoe moet ik dat hebben gedaan heb hem zo gekregen ik heb zelf geen verstant van een kever julli wel maar ieder zijn vak tog of niet wie er niet mee eens is mag bellen want ik verkoop hem en niet voor me mijn eigen bezit
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
eerst ben je er gaan kijken en nu is de auto van jou... en je heb hem niet gekocht maar gekregen... Je weet dat het een strafbaar feit is als je iets verkoopt met verborgen gebreken waarvan je af weet en dat dan niet meld aan de kopende partij.
|
|||
|
|||
![]() je kijk maar anders geef even je nummer dan leg ik het heel goed uit
|
|
|||
|
|||
![]() aders bel mijn even dan leg ik dat jou even goed uit hoe het zit
|
|
||||
|
||||
![]() Ding ding ding
In the left corner, wearing blue tights, the undisputed ruler of the world, vwleusden!! In the right corner, wearing..........................
|
|||
|
|||
![]() maar ja ik ga niet dood want ik heb hem verkocht
|
|
||||
|
||||
![]() Zit je ook al mooie tijd in de handel, kan me herinneren dat Molenari eens een kever van je zou kopen maar dat je die ineens niet meer mocht of kon verkopen of wat dan ook.....
Kijk alsjeblieft een beetje uit met wat je zegt en doet... is niet zo'n groot wereldje die ouwe zooi hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() kijk maar wat je doe ik wort niet bang ik heb zelf een auto handelaar wat wil je je zeg het verkeert hij hat geen geld tobbers
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kan hier een slotje op... verkocht zegt de eigenaar in een aantal posts hiervoor. En heren laten we het een beetje vriendelijk houden hier! Dreigen zijn wij hier niet van gediend!
|
|
|||
|
|||
![]() dennie: ook jij gaat dood, dat is de enige zekerheid die je in het leven hebt.
Aangezien de kever verkocht is en de advertentie niet meer bestaat is het hier - zoals danielle al zei- tijd voor een ![]() |