![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha... sorry corrado zal zeker niet weggaan......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[inside joke mode on] 'Thomas heeft nog wel een gaatje'. [/inside joke mode on] Als je nou ff een fotoke post van jouw 'raddo, dan zullen wij allen aardig voor je zijn als we je tegen komen op een meeting ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Spreek eens 1 van ons aan op een meeting ,net wat Jurgen zegt ,je moet er een beetje inrollen.
Onze club is een beetje ontstaan door mensen die je elke keer tegen komt op de bot naar england en op de snelweg naar woertersee en zo ontstaat er een soort band. Zo blijft het ook gezellig in de club en hoor je nooit mensen zeuren over contributie want die hebben we niet en als er geld nodig is dan wordt dat geregeld ter plekke. En de leden kennen elkaar ook goed en dat is bij andere clubs nog wel eens niet zo. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je gaat toch geen Ghetto ass bak rijden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() laat eens foto's zien van je c ben wel benieuwd volgens mij hebben we een beetje dezelfde smaak.
mzzl sander
|
||||
|
||||
![]() Stephan,
Je mag wel met mij mee naar de meetings hoor ![]() ![]() En laat idd eens zien hoever je nu bent met je Corrado, ik wil die geile wielen van je en verbrede spatborden ook wel weer eens zien!
|
|||
|
|||
![]() aaahh das aardig Pieter......
De carrosserie is inmiddels bijna klaar....... en dan alles weer opbouwen.... ook het blok nog weer opnieuw bouwen. (check je mail straks ff) Sanderz als jij de foto's kunt plaatsen voor mij dan zal ik vanavond ff een pic sturen van voor de "verbouwing"
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik waai wel eens aan op mania Emiel.....
wie weet klikt het wie weet niet.......... zelfde met de jongens van Dub05, ook daar kom ik wel ff kijken op mania... dat is wel het makkelijk van jullie sites, dat de leden met hun auto's erop staan....zo weet je dus wel gelijk wie je voor je hebt. Emiel hoe gaat het trouwens met MIVW-cardesign is alles al opgestart, en wanneer gaat de site de lucht in???
|
||||
|
||||
![]() dit is het monster dan, voor mij een vrij bekende auto heb hem regelmatig op shows gezien bij verhoeven op de stand en volgens mij heb je ook in de automaxx gestaan, klopt dat???
|
|||
|
|||
![]() he bedankt sander.... idd ook in de automaxx..........
|
||||
|
||||
![]() kom op mania ook is een sapje drinken bij ons joh.
hangt een 2.5 m spandoek met dutch.dub erop. ook zullen we herken baar zijn aan de rookpluim die de hele dag boven ons kamp hangt. overigens is iedereen welkom om ff een l*l praatje te houden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is dan weer jammer.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() HAHA das waar ja......... ik kwam in de automaxx omdat mijn zwagertje fotgrafeerde voor hen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het in eerste instantie ook niet alles vond... maar uiteindelijk als je pur naar de opzet van het artikel kijkt (Dus niet de tekst leest, want die is onder de maat) dan is het wel een aardige repo geworden...
bedoeling is na de verbouwing van de C toch zeker in in PVW te komen.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De jongens van de "REAL" Dutchdub bestaan nog steeds,ze wonen toevallig vlak bij mijn zaak in de buurt en ik spreek ze zo nu en dan wel eens,gekke shit . Ze bouwen alleen maar Syngro Corrado's en golfjes voor klanten en hebben voor hun eigen auto's weinig tijd,de bekende golf van de site is nog steeds in aanbouw en is zeker nog niet dood. Als ik wat meer weet laat ik het wel weten. |
|
|||
|
|||
![]() zijn fraaie werkzaamgeden wat zij doen.... top hoor....