![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stroeve is voor mij ook de nr 1 super klantvriendelijk en neemt altijd de tijd voor je. hij kan ook alles krijgen zelfs speciaal spul. Bezorgen is altijd top.
Nlpower kwam ik ook altijd. Toen ze nog maar net in het huidige pand zaten waren ze ok. Maar de toko is te groot geworden. Ik vindt ze daar superklantonvriendelijk, slordig en de prijzen zijn ook niet meer wat het ooit geweest is. gr |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zojuist een "supersport" schroefset besteld, wilde eerst FK
maar had te lange levertijd vond ik en ze hadden ook nog supersport, had hem na 2 dagen binnen. ik vond de service prima en je betaald 400,- voor supersport |
|
||||
|
||||
![]() het is voor ieder persoon anders denk ik.
ik kom er niet meer dat is zeker. zonde want iedereen kent pascal van nl power. zorg dan dat je je afspraken nakomt. dan zouden meer mensen tevreden zijn en meer klanten komen.
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 Last edited by vwbullit : 19-08-2006 at 09:25. |
|
||||
|
||||
![]() bestellen is bij hun vaak een probleem (lange wachttijd). Als ze het gewoon op vooraad hebben is er niks aan de hand.
|
|
||||
|
||||
![]() afgelopen woensdag geweest was in de buurt normaal is het een uur rijden, sturen ze me weg omdat ze pauze hadden, ging er heen om iets te kopen, Das pech goeie klant weg.
|
||||
|
||||
![]()