![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1500CC code JB ![]() peekaa,s lever ik inderdaad in. Maar liters benzine lever ik ook wekelijks in ![]() En dat ik er wel of niet op vooruit ga maakt mij niet uit. Als je al 9 jaar golf 1 rijdt dan ben je een golf 2 snel vergeten hoor. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Niet dat ik weet.Misschien kan iemand die advertentie vinden dan. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Komt mij ook bekend voor, met die moon eyes sticker op de linker achter deur. Maar het is een leuke auto hoor, veel plezier er mee! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik benieuwd wie iets over deze auto weet. |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding domi,alleen wat kleine dingen oplossen en een beetje verlagen.
dan is et een leuke woon/werk auto ![]() ps.binnekort even hier nieuwe foto's maken? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij heeft G.I. Bob vroeger een 3-deurs in dezelfde kleur (nou ja, grotendeels) gehad. Die heeft hier ook te koop gestaan. Ik kan er alleen geen foto's van vinden. Misschien verwarren jullie hem daarmee?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Last edited by Type 17 : 08-08-2006 at 07:43. |
|
||||
|
||||
![]() leuk bakkie hoor, veul plezier er mee iig
|
||||
|
||||
![]() Denk dat rustig/normaal rijden in een G60 een 1 op 11 doet.
En deze zal 1 op 12 doen? Dus ga je er wel op voorruit? Ik had het niet gedaan iig. Als ik alles van te voren had geweten had ik ook niet een golf 1 als basis genomen. Maar goed dat is een ander verhaal. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb nu met de golf 1 een dikke 300 km gereden en de tankmeter staat nu pas op de helft. Bij de G60 was ie driekwart leeg. En type 1 is veel leuker rijden ![]() G60 is ook super hoor maar nu merk je echt het oude weer. Ik heb er tot nu toe geen spijt van dat de g60 weg is. Dit golfje 1 loopt op top ook al 180km/u ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan is de tank nog kleiner ook ![]()