![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dat is dus bij ons voor de tenten... witte golfje is mijn auto.
|
||||
|
||||
![]() Ja dat er blubber is was me al duidelijk .. maar heeft de organisatie het er zelf neergelegd of is het bij de zuiderburen zo dat ze eigenlijk wel wat aan het weer kunnen doen ?
![]() Doe je iedereen de groeten van me Bennie boy ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Organisatie kan er niets aan doen, je moet de weergoden gewoon mee hebben.
Ach ja, ik heb lol gehad die avond en ben blij dat ik nu lekker thuis ben.
|
|||
|
|||
![]() heb gister nog met de mensen in boom gebeld
![]() show terrein is droog camping hebben ze hout snippers op gestrooit ..........lekker snel ![]() nee orginisatie kan niks aan het weer doen ![]() maar ze weten voor bij de kassa niet hoe de de camping er achter bij ligt auto's met 3 cm ruimte onder de auto stuuren ze zo het camping terrein op en het pad er naar toe gaten van 20 cm diep is heel normaal toilet en was gelegenheid .volkomen k*t de onderdeelen markt was niks ( of je moet achter lichten zoeken ) nee het weer kan je niks aan doen ....maar echt echt hun best doen daar nee dat kan ik ook niet zeggen ![]() nee voor ons was dit de laatste keer belgie nee sorry mensen van mania wij komen niet weer ![]() Last edited by voklswien : 13-08-2006 at 09:12. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Dennis, ook weer thuis? Was een drama he!!! ik zei het je nog voor de ingang.......blubber...modder...nat...vies. Ik ben blij dat we besloten hadden, om niets uit te pakken en weer naar huis te gaan. Volgens jaar hopelijk beter. |
|
||||
|
||||
![]() wij hebben het super naar ons zin gehad, maar we zijn blij dat we niet zijn blijven slapen,aangezien het campeerveld meer op een gruwelijk grote modderpoel leek dan een campeerveld. voor de rest was het super!!!!!!
en de stands waren idd heel erg op achterlichten gericht, dus als je die nog nodig had was het geen probleem.
|
||||
|
||||
![]() was trouwns wel cool, we waren de enige met een jetta MK2
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat zegt genoeg er waren zaterdag wel 4 jetta mk2 maar die zijn vroeg naar huis gegaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() op www.vw-speed.nl --> meetings --> meetings buitenland staat ook een lading blubberfoto's
|
||||
|
||||
![]() Jullie weten verrektes goed wat ik bedoel met dat de organisatie ook schuld betaamd... Nee niemand kan het weer regelen, maar je kunt er wel rekening mee houden!
Ik wist afgelopen maandag al dat het K*t weer zou worden, ik heb er dan ook wel rekening mee gehouden! Dat ze houtsnippers laat in de zaterdagmiddag hebben gestrooid... Te laat dus..... Dat hadden ze in de nacht van vrijdag op zaterdag moeten doen! Ik heb vrijdagavond al het idee geopperd om in ieder geval de bovenste modderlaag van de wegen af te schrapen... Helemaal niets werd er gedaan! Ook de verkeersregelaars zaten alleen op hun luie reet, d'r werd NIETS gedaan. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
presies dat is ook wat ik bedoel ![]() maar wat aan het probleem doen ho maar en dan het eten gister om half 12 stonden er 4 bak plaaten klaar 1 er van lagen 5 hamburgers op en 3 worsten en 1 ui je moest 15 min wachten op een hamburger man en de mensen die er achter staan kijken je raar aan als je er gelijk 6 besteld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
precies als je telt dat per auto gemiddeld 75 euro betaald is... Echt diep triest hoe er door de medewerkers en organisatie gereageerd werd op de situatie! Ik heb eigenlijk helemaal geen eet gelegenheid gezien... Daarbij komt nog eens dat als je dan 's morgens ontbijt gaat halen dat er niet eens koffie was ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nauw ja was voor ons de laatste keer
we gaan nu maar weer eens wat anders leuks zoeken of anders zelf maar weer eens wat doen of zo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm, ik ben benieuwd. Dat moet dan wel een super meeting worden, want hoe gaat het spreekwoord ook al weer: "De beste stuurlui staan aan wal", toch? We wachten af ..........
|
|||
|
|||
![]() Quote:
al eens gedaan in het verleden in drachten op de air stip maar ivm de kosten die er later achter weg kwamen dank zij gemeente drachten hebben we het niet weer gedaan dus ik weet een beetje waar ik over l*l ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb panne met de golf gehad dus kon niet gaan. heb weinig gemist zo te zien.
had zowiezo vast komen te staan |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het was idd nat .. En ze zat onder de VF stickerts ..
Wie is zij ? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat maakt mania erg antrekkelijk zeg. Vond het een leuke dag vandaag. Heb me goed vermaakt.