![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaahahaha
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi he die g60 mannen
|
||||
|
||||
![]() Prachtig
![]()
|
|||
|
|||
![]() wat ik niet kan voorstellen is dat een bmw die dik 1300 als het geen 1400kg met 321pk een golfje van dik 1000kg en 280pk voor bij gaat maar ik ga het wel proberen weet wel een leuk stukje snelweg
|
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd
![]() Is er ook al iemand die het gaat filmen ?
|
||||
|
||||
![]() heeft te maken met oa de koppelkromme en de gebied waar jij je vermogen krijgt. nadeel van elke g60 is de steeds kleinere powerband die je krijgt. ander voordeel van de bmw is die toch een stuk minder weegt..
![]()
|
||||
|
||||
![]() snelweg? breng hem gewoon naar drachten op de airstrip.. zijn wij alijd te vinden
|
||||
|
||||
![]() Laat even weten wanneer, komen we wel even kijken
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() is die bmw zilver grijs van kleur? en helemaal leeg gehaald zeker kijk met sprinten leg ik het af achterwielaandrijfer is sneller weg heeft meer grip maar van 100kmp tot 230 wil ik het nog wel zien op de snelweg
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In Drachten rijden ze niet op een landweggetje maar zoals op een snelweg gebruiken ze asfalt .. |
|
|||
|
|||
![]() http://www.slstuning.de/service/videos/golf_viper.wmv
Kijk hier maar ff naar. Dit is ook een 8 klepper G60. Ben bang dat je met een m3 niet mee kan komen. Het snelst dat ze gehaald hebben met die wagen zonder nos is 11:74 seconden op de 400 meter. ZIj rijden met een quaiffe bak en een 8V G60 met RS2 lader en kop. |
|
||||
|
||||
![]() 4 x 4 soms ?
|
|
|||
|
|||
![]() Nope gewoon voorwiel.
Quaiffe maakt die bakken niet voor 4wiel aandrijving. Last edited by nielsdevreij : 04-09-2006 at 14:35. |
|
||||
|
||||
![]() ho. das de sls golf met een 16v g60!..laat er geen verwarring over komen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
paul zijn bmw .. nee.. die van hans is ongeveer 9 tiende sneller..paul heeft een 3.0
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en wel 4x4 gert.. tis een rallye ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb je ook foto's van die bmw en filmpje's wat is zijn leeggewicht dan ? maar ga het toch proberen als mijn bakkie klaar is :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die viper vertrekt een halve minuut later.... ![]() maar je vertelt allemaal leuke verhalen, maar las ik t goed begrijp heb je niet eens een uitdraai van een rollerbank?? Hoeveelheid pk's en koppel heb je geen id van?? Misschien dat dat mensen meer zegt, ![]()
Last edited by Berserker : 04-09-2006 at 15:07. |
|
||||
|
||||
![]() proberen mag. maar wel op het circuit of drachten.
|
|||
|
|||
![]() is dus een niet straatlegaal bmw zo kan ik het ook gewoon op de openbarenweg maar daar mag hij natuurlijk niet rijden met slicks:-) zo zijn er ook genoeg andere vw die die bmw zoek rijd
|