![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat is nou het juiste verschil tussen die federteller & domlager ?
Ik zoek iets wat m'n vering vooraan van 40mm naar 55mm brengt, kan die federteller van Bonrath dit ? |
|
||||
|
||||
![]() De federteller is echt alleen je veerschotel, en de domlager is je veerpootlager.
Voor jou zou de oplossing dus idd de federteller zijn. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok dank je. Hangt dit van wagen tot wagen af hoeveel die schotel uiteindelijk zakt, hiermee bedoel ik kan ik er zeker van zijn dat het 15mm is of wordt het evengoed maar 10mm? ik meen wel gehoord te hebben ooit dat je qua veerschotels het beste bent met Bonrath en geen JOM, FK neemt ofzo (mindere kwaliteit) |
|
||||
|
||||
![]() Dat weet ik niet, kan je wel vertellen dat de veerpootlagers iig niet de beloofde 15mm laten zakken, maar dit zou met de veerschotels wel eens beter kunnen zijn.
|
|
|||
|
|||
![]() Ok, alvast bedankt.
Ik heb Bonrath Germany mailtje verstuurd , afwachten wat volgens hen het beste is voor mij. Mochten er toch mensen zijn hier die ervaring hebben met de veerschotels (federteller) van Bonrath, gelieve te reageren hoe die zijn qua resultaat.. |
|
|||
|
|||
![]() Bonrath schoteltjes zijn besteld, hopelijk eind deze week binnen.
![]() Dan de voorste veerpoten losdoen, bovenaan de schotels vervangen en met wat geluk hoef ik niet heel de veerpoot te demonteren. Toch benieuwd naar het resultaat hoor, ik weet wel dat ik geen 3cm verlaging moet verwachten maar ben al blij als het zichtbaar is (15mm) |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook benieuwd, ik zeg foto's als het eronder zit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van een ander merk zijn ze er voor € 15,- per set. Gaan dan ook 15mm lager. € 60 a € 80,- is toch debiel voor twee rondjes metaal ![]()
|
|||
|
|||
![]() op ebay gaan ze idd voor 15 euro ofzo, en zijn dan van JOM.
blijft maar een schoteltje, dus zie het verschil niet in kwaliteit voor dik 50 euro meer. |
|
||||
|
||||
![]() Precies, dat bedoel ik maar....
|
|||
|
|||
![]() Heb er echt geen 80 voor neergeteld hoor, ze komen van een zaak waar ze bezig zijn met verbouwingen en intussen wat verkopen tijdens de verhuis.
Voor 20€ worden ze tot bij mij thuis opgestuurd en ze zijn van Bonrath. |