![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben de enige samen met Stijn die eventueel langs kunnen komen . Laat maar weten waar je ruimte voor hebt . Was wel van plan om te komen eigenlijk . |
|
||||
|
||||
![]() hoor net dat het er naar uit ziet dat ze bij paruzzi mijn bus niet voor het weekend af krijgen (die remschoenen zijn nog niet af). dus geen luchtgekoelde voor ploontje dit weekend :-(
zit nou te dubben of ik uberhaupt wel naar den haag ga
|
||||
|
||||
![]() He, da's balen zeg!
|
||||
|
||||
![]() is vrij k*t ja. maar goed. als hij maandag of dinsdag maar klaar is.
woensdag moet de huif er terug op zo dat ik donderdag richting frankrijk kan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je gaat naar de VW Nationals ?? Ik ook,alleen niet met de spijl,maar met de Jetta van mijn vrouw ... die overigens ook meegaat ! |
|
||||
|
||||
![]() @pim; gewoon komen zondag!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep. ik met de single cab en bob (bbt) met de double cab (met schwimmwagen aan de triangel) denk dat ik zondag dan maar met de 306 naar den haag komp.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goed,jullie zijn in Frankrijk dus niet te missen !! |
|
||||
|
||||
![]() waarom ga jij niet luchtgekoeld krukab ??
|
||||
|
||||
![]() Pim,slammedpanel heeft nog NOS voeringen liggen mocht het niet lukken!
|
||||
|
||||
![]() er is me verzekerd dat ik hem dinsdag of woensdag terug heb. zou best kunnen dat hij zaterdag al af is, maar ze moeten hem ook nog afmelden (apk) en dat gaat maandag pas.
hoe kom je eigenlijk het makkelijkste bij die meeting in den haag (vanaf rotterdam) ??
|
||||
|
||||
![]() Pim,
Je komt uit zeeland toch ? Das richting Rotterdam, dan Rotterdam -> Den Haag en dan richting Amsterdam Op de baan naar Amsterdam pak je de afrit Leidschendam/Forepark Kan niet missen !! Wittebrug is zo groot, dat torent overal boven uit (en je kan natuurlijk de kevertjes volgen die je ziet rijden, hehehe)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De westfalia ligt uit elkaar zoals je weet,en de pano lekt/zweet nog steeds olie .... ondertussen een liter op de 200 km, en dat lijkt ook meer en meer te worden,zeker bij lange afstanden op de grote weg ... en ff wat anders,we MOETEN zondag de 23e weer terug zijn omdat die kleine dan jarig is .... dus donderdagochtend weg, 's avonds ergens in de buurt een camping,vrijdag de meeting,en dan zaterdag weer terug en als er tijd overblijft, zaterdag nog ff Parijs in ... ![]() btw,"ff" 1500 km heen en terug met een gangetje van 110 is slopend ... nu kan ik met de Jetta ff lekker "doorknallen" ... |