![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Al je vragen worden in het topic beantwoord ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, heb 't doorgelezen. Weer wat wijzer. De bumper van de golf vind ik dan weer wat mooier eigenlijk, is wat slanker. Maar had je me voordat ik dat topic had gelezen het verschil laten uitleggen had ik na 'n uur kijken nog met een raar gezicht en opgetrokken schouders gestaan. ![]() Trouwens AL MIJN VRAGEN niet hoor. Ben d'r nog steeds niet helemaal uit: kip of ei. En hoe heten die harde stukjes aan het eind van je veters?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OK, de eerste dieren ter wereld zijn door God geschapen en niet geboren. Dus de kip was er eerder dan het ei. En het antwoord op vraag 2 is: vetereinden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, die met de kip en 't ei heeft wel wat logisch in zich, maar die vetereinden... kweenie.
|
|||
|
|||
![]() Vind de Jetta bumper idd wat mooier staan, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van die chromen biesjes...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vraag me af waar die Jetta bumper met zwarte lijsten uit dat topic gebleven is, wie weet ligtie nog bij Cor.
|
|||
|
|||
![]() FF een UPdate...
GTX achterlichten heb ik al (thnx to ebay) Bumpers ga ik ophalen bij Breadfan. Toegevoegd: Zoek ook nog een NET Corrado interieur. Verder nog steeds VOORAL op zoek naar nette achterklep en motorkap LA9V ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PB edition_one effe, die heeft volgens mij nog een net Corrado interieur staan dat weg moet.