![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is pas en leuk ding als de versnellingbak, vliegwiel, aandrijfassen, vering, wielen, voorremmen en stoelen bij de koop inzitten ![]() Het ding is gewoon incompleet! Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Die Polo I is echt wel belachelijk. Je bent al een beetje raar als je een ander blok in een oude auto gaat bouwen. Dan nog wat gekker als dit een VR6 in een Polo 1 is. En als je er dan nog 4wd en 2 turbos op bouwt ben je wel rijp voor het gekkenhuis hoor.
Maar daar hou ik wel van! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Een Polo G40 ligt al voor geen meter op de weg omdat de ophanging zo belabberd is, dan lijkt me dit al helemaal overkill. Of lost de Salzmann kit dit op? (kan er geen wijs uit worden op de fotos)
|
||||
|
||||
![]() dat lost het salzman frame voor een groot deel op..
ma en g40 belabberd op de weg?? standaart misschien wel ja ma met een goede verlaging is het toch echt karten en hoeken, dat noem ik niet belabberd op de weg!! zijn een paar verschillende salzman kitjes te koop waardoor sommige draag punten komen te vervallen(anders liggen) en dus betere wegligging geeft.. |