![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
EUH JA?!? wat moeten ze kosten en hoe zien ze eruit?? 3 deurs, 5 deurs... Stof/leder? Met airbags? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zitten de koplampen er nog in chris ?? wat gaan ze kosten evt
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Achtergordels zaten er geloof ik niet in, maar ik heb nog een doos vol gordels, dus ik kan effe voor je kieken wat daar nog tussen zit als je nog interesse hebt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb geen idee wat ze kosten, maar afgelopen week zaten ze er nog in. Originele Amerikaanse Golf lampen, dus Jettalook. D'r zitten van die glazen knobbeltjes op, daaraan herken je ze. Ik weet alleen niet zeker of je die hier in Nederland mag voeren op een niet-Amerikaan omdat daar andere regelingen gelden dan hier. Als je auto er niet standaard mee geleverd is kunnen ze moeilijk gaan doen (net als met blauwe platen ofzo).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee wat ze moeten opbrengen, maar dat kan ik wel effe voor je checken. Er was een ruit ingetikt, dus met de regen van de afgelopen dagen (in Driebergen heeft het geregend, dus ik denk dat het hier ook niet droog zal zijn gebleven) zijn ze misschien een beetje nat geworden (de bestuurdersstoel dan tenminste). Hij staat er echter nog niet zo lang, en het rook nog allemaal erg fris, dus veel regen heeft ie in ieder geval niet gehad. Ze zijn grijs stof, en airbag... weet ik niet zeker, maar op de foto lijkt het eigenlijk wel (volgens mij is dat tenminste dat airbag logo'tje op de zijkant. Ze zagen er heel netjes uit zo ver ik het in de gauwigheid kon zien. Ze zijn voor een 3-deurs mk4. Hierbij nog even een foto'tje dat ik snel kon nemen: ![]() Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij. ![]()