![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo uitgebreid is jouw gereedschaps assortiment nu ook weer niet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() mwah inmiddels toch genoeg verschillende items verzameld...
was toch al gauw 10x zoveel nodig als bij een vw
|
||||
|
||||
![]() Nog een paar:
Je weet dat je VW rijdt wanneer: -je in de parkeergarage preventief je naafdeksels verwijdert -je ouders vragen wanneer hún auto weer eens in de garage mag staan -je motor zoveel olie neemt dat je hebt besloten voortaan olie te tanken en benzine te verversen -je pa je auto leent en de ANWB moet bellen voor starthulp, en jij er zo mee weg rijdt -je bij spaghetti eerst aan je auto denkt -je je Golf MKI staat te wassen en de halve buurt je komt vertellen "dat ze er vroeger ook zo eén hadden" -je pa vraagt wanneer je die zooi in de garage eens wegdondert en jij een onbegrijpelijk verhaal afsteekt over cultureel erfgoed en Vincent van Gogh's -je zelfs de bezorg-Caddy van de lokale pizza-boer een mooie auto vindt -je je vrienden alleen bij hun forumnaam kent -je een blokje omgaat en bij thuiskomst je familie je als vermist heeft opgegeven
|
||||
|
||||
![]() Quote:
So true!! Krijg het bijna dagelijks te horen. Opzouten, die Renault blijft mooi buiten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() - iedereen je geïrriteerd aankijkt in de bios omdat je al voor de derde keer roept: "hé, een golf1!"
|
||||
|
||||
![]() hahha zitten echt goede herkenbare tussen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahaha, zelfs tijdens Bambi meende ik er een te zien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kevertje doet het dan ook altijd goed. Krijg altijd wel een paar lui erbij staan bij de wasboxen ![]() Quote:
Op tv met oude filmpjes enzo zit ik altijd op het puntje van de stoel. Ontelbaar hoeveel je er dan ziet. Wij zijn allemaal echt veel te laat geboren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He? Verschrikkelijk! Wat had je dan gezopen dan?
|
|||
|
|||
![]() Nou dit slaat op mij
![]() Wanneer je bang bent dat je hele auto uit elkaar klappert op een hobbelweg. wanneer je van al je in je 1979 mk1 gepompte centjes een fatsoenlijke auto kon rijden. wanneer je een kompleet standaard golf 1 ziet rijden en je 180 graden omgekeerd in de auto zit. …dat je met je fiets harder over de drempels kan. …dat je na 500 meter klinkers je eten naar boven voelt komen. …dat je altijd de deur drie keer moet dichtgooien voordat hij dicht is. …dat je een haakse bocht kunt nemen zonder af te remmen. …dat je eigenlijk op zondag genoeg te doen hebt maar toch een stuk gaat rijden. …wanneer,.. je om rijd omdat het anders teveel hobbelt. …wanneer je weer ergens in een dorp/stad staat voor een torenhoge drempel. …wanneer je bij elk vreemd geluid denkt: Ow nee he, niet wéér! …wanneer je.. er een beetje tegen opziet als de APK er aan komt! …je nog geen 400 km met een tank haalt. …wanneer je cd-speler overslaat wanneer je met 80 over een klein hobbeltje rijdt. …wanneer je thuis komt en je auto op slot doet nog 3 keer omkijkt naar je auto voordat je naar binnen gaat. …wanneer je met een sterschroevendraaier + steek 10/13 bijna je hele auto uit elkaar kan halen. ...wanneer je je auto omhoog moet schroeven om te zorgen dat je de brug opkan (garage) |
|
||||
|
||||
![]() wanneer mensen vragen wanneer mijn auto herspoten is en ik dan zeg in 1989 in de fabriek
![]() die van de standaard golf 1 en dan 180° gedraaid in de auto zitten slaagt ook wel op mij ![]() er staan er wel meerdere in die op mij slagen maar die ga ik hier niet allemaal kopieren ![]()
|
|||
|
|||
![]() -Wanneer je 1 mankement gefixt hebt en er weer 3 voor in de plaats terugkomen 1 !
-wanneer er altijd wel wat aan je VW " mankeert " ! |
|
||||
|
||||
![]() - wanneer je op eerste kerstdag als enige in de wasbox staat om je auto te wassen, polijsten en in de was zetten in de hoop er toch nog iets van te maken.
Ja, echt. ![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 26-12-2006 at 01:54. |
|
||||
|
||||
![]() Je je vrouw aan de telefoon hebt die verteld dat ze vast staat met de bodem bij een parkeer garage.....
Of wanneer je hier door het centrum van het dorp rijd dat dan altijd die hangjeugd met zijn allen tegelijk zich om draaid en staat te kwijlen omdat jij dan langs komt. Of wanneer je bij elke drempel de voetgangers de stuipen op het lijf krijgen omdat zo'n schrappent geluid maakt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wanneer de vrouw in de auto voor je bij het stoplicht haar hoofd uit de auto hangt omdat ze denkt dat haar uitlaat er vanonder is gevallen.
Wanneer je expres met je ramen open van 50 tot 150 km/h accelereert in een tunnel. Wanneer je elk jaar weer verplicht een nieuwe oude auto moet kopen. Wanneer je ruzie krijgt met je medemens die niet snappen dat je scheef over drempels moet met je auto. Wanneer je er nooit tussen mag bij het invoegen. Wanneer je altijd wat extra aandacht van de politie krijgt. Wanneer de pompbediende blij is je al weer te zien. Wanneer de magazijnman bij vw blij is je al weer te zien. Wanneer je kinderen liever in de oudste auto die je hebt stappen. Wanneer elke auto die je koopt ouder is ipv jonger. Wanneer je ruzie hebt met je vrouw omdat ze alleen maar een auto uit de vw groep mag rijden. En zo kan ik er nog wel een rij verzinnen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb menig 1 al nekkramp bezorgd daarmee. Heb de flexibele GTI lip er nu af, maar toen ![]() Even hard op de rem vlak voor de drempel ![]() SCHRAAP! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zitten heel herkenbare tussen...maar sommigen zijn niet echt op vrouwen gericht...
ik heb expres geen relatie omdat ik daar ook niet echt veel tijd en geld in kan steken... ![]() OF...hij moet ook helemaal VW gek zijn...dan is het wat anders natuurlijk ![]() Ik heb ALLE vrije tijd voor m'n Golf ![]() |