![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk!
een 6" versmalde keveras is geen probleem meer voor de RDW ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is spoorbreedte volgens mij en die staat niet op je kenteken .
Wielbasis weer wel . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja heb je gelijk in. Hadden bij mij Jeep bij eerste APK een probleem. Hadden bij spoorbreedte Wielbasis ingevult. Dus auto was 3mtr34 breed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Originally Posted by Bussie komt zo
Waarom moet er een markt voor zijn om het te bouwen? Quote:
Als dat zou kunnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan ook. Hier in Heerlen zit een bedrijf dat zo'n dingen bouwt. Staat een hele meuk aan Amerikanen, maar ook de Johnny's komen daar om hun Civicje groen te laten spuiten of hun Kadett een dikkere motor te geven.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kingskustoms ![]() was vroeger de c&t speedshop daar komt mijn fridolin vandaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sorry dat ik het dan zeg Ruud : weten we meteen wat voor vakwerk ze daar in Heerlen afleveren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja het had wel wat beter gekunnen.
maar dat komt allemaal nog wel goed. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Foto van vandaag. ![]() De auto heeft z'n eerst paar honderd meter openbare weg er weer opzitten sinds vele jaren, zei het op sleeptouw. ![]() Hopelijk motiveren die paar gesleepte meters in de auto hem genoeg om het project eindelijk weer eens op te pakken. Zou zonde zijn als ie voor nog eens zo'n lange tijd achter slot en grendel verdwijnt (de auto dan, niet m'n pa. ![]()
|
||||
|
||||
![]() bij ons in de zaak staat een mb 170v weg te kwijnen...
ook wel een leuke basis om te rodderiseren ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wow, mooie basis!
En mijn antwoord op de vraag: Ja, ik zou er ook wel een willen bouwen. Maar zal wel een Legomodelletje worden: http://www.apotome.com/wordpress/index.php?p=172
|
|||
|
|||
![]() Heb zo`n ding gebouwd met mijn werkgever, best leuk om te doen.
Hij heeft er in totaal 3. 2 ervan moeten nu nog opgebouwd worden, maar staan er al een tijd. Weet zo net nog niet of hij ze af gaat maken. ( helaas) |
|
|||
|
|||
![]() hoe gaat het met de fridolin eigenlijk Ruud?