![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mjah, ik ben me er ook wel van bewust dat die 2 wagens niet te vergelijken zijn maar een 2de vinden in de staat van die zwarte zal niet gauw lukken. Zeker niet voor zo'n eerlijke prijs. Ik had het ook liever anders gezien, wees daar maar zeker van, maar als de verkoper zich niet aan de afspraken houdt heb ik weinig te zeggen. Op de foto's ziet hij er niet al te zuiver uit (stickers ed.) maar als de roest meevalt? Ik zie er allesinds potentiaal in... eens grondig kuisen, polieren en andere velgen en het is al een gans andere wagen. |
|
||||
|
||||
![]() Als de roest meevalt moet je er zeker voor gaan. Een 5-deurs in deze Porschekleur heb ik nog niet eerder gezien.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die koperbruine was dus niets voor die prijs, of toch niet voor mij: achterste wielkasten onderaan weg geroest en vernis op verscheidene plaatsen gelost. En dat was wat je zo direct kon zien. Maar heb alweer een andere gevonden ![]() Exterieur ziet me er redelijk origineel uit, in het interieur zit een bizarre installatie. Als ook onder de motorkap: iemand die me kan zeggen wat dit zou kunnen zijn? (Zit een schakelaartje op de middenconsole dat er normaal niet zit...) ![]() ![]() Nu had ik nog een bedenking. Ik dacht dat een Gti steeds groen glas had maar bij een 5 deurs heb ik dit nog niet gezien? Was groen glas dan niet leverbaar bij een 5 deurs? |
|
||||
|
||||
![]() Dat ding onder de motorkap lijkt op een sirene en hoezo geen groen glas?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
groen glas hadden alleen Pirelli´s standaard (@T-bo: ook de 5 deurs uitvoering daarvan).
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 17-12-2006 at 01:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga me nou niet vertellen dat de gti hierboven geen groen glas heeft, dan heb ik een getinte tft zonder meerprijs. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zul jij ook wel een Samsung Tft hebben...... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja kerel, nu je het zegt, je hebt gelijk, had ik nog niet gezien.
|
|||
|
|||
![]() De zilvergrijze ziet er toch aardig goed uit! Wel die niet-originele toeters en bellen verwijderen en de GTI in oude glorie herstellen
![]() Wat kost deze exclusieve 5-deurs eigenlijk? Zijn de Fransen een beetje schappelijk kwa prijzen? Een standaard GTI had geen getint glas standaard. Getint was een meerprijs. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
In verband met het groene glas: ik was er zelf niet zeker van, op de ene foto lijkt het wel een groene schijn te hebben en op de volgende dan weer niet meer... De fransozen zijn schappelijker in prijs dan de duitsers lijkt me, die fransen zullen meer waarde hechten aan bv een 205gti en dergelijke. De vraagprijs voor die grijze is €2500(nog te bespreken) maar het nadeel is dat hij een 900km van men deur staat... |
|
||||
|
||||
![]() ik hoop dat die luidspreakertjes niet in het dash geschroefd zijn?
|
|
||||
|
||||
![]() heerlijk vind ik dat, een 5-deurs golf gti!
|
|
|||
|
|||
![]() Moest iemand intresse hebben in die zilvere, lijkt me echt een koopje.
Ik wilde deze eerst zelf gaan oppikken maar nu er een tegen men golf heeft gezeten gaat dat plan niet door. De verkoper wil er nu 1800€ voor hebben (eerst 2500€) maar misschien valt er nog wel wat af te pingelen. Nadeel is wel dat de auto vlak bij Le mans staat... Moest iemand intresse hebben kan ik de gegevens vd verkoper altijd geven. |
|
|||
|
|||
![]() Hey T-bo,
op welke franse site's kijk jij allemaal naar GTI's? ik orienteer me regelmatig op www.passiongolfgti.com en ebay.fr daar is redelijk veel op te vinden. Maar heb jij nog andere sites? in frankrijk zijn de GTI's toch echt een stuk goedkoper dan hier. groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() hahaha goeie smaak T-bo
![]() Greetzz Wilmer |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, ik persoonlijk vind dat men normaal gesproken van duitse auto´s veel beter de geschiedenis kan achterhalen...