![]() |
|
||||
|
||||
![]() Helemaal deze kleur! Deze kleur is toch super
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja kleur is niks mis mee
|
|
||||
|
||||
![]() Maar two-tone vind ikzelf best mooi staan bij deze kleur.......................nog maar even nachtje over slapen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom moet jij alles wat je op automobiel gebied in handen krijgt rollen???
![]() De rode Jetta zat voor zover ik op foto's kon zien nog prima in de lak, en de stukken die nog niet in de menie zaten glommen ook nog prima. Zelfs de deurpanelen waren deels gerold. ![]() ![]() ![]() Daarna je Herman Brood of wat was dat? En nu deze... Ik zou er gewoon van af blijven met de roller, en de lak gewoon zo laten als ie nu is. Dan zakken en wat velgjes er onder zetten, en klaar is Kees!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed gezegt Zou hem ook deze kleur laten veel mooier ![]() koop een golf van een paar honderd euro die er helemaal niet meer uit ziet dan kun je die rollen en wat dan ook je lekker uitleven deze is zonde gr MArk
|
||||
|
||||
![]() IK heb al besloten dat hij niet meer gerold gaat worden dames
![]() Hij blijft dus in deze kleur en velgen en onderstel zijn al binnen. Velgen gaan zsm naar Cultwheels voor een polijstbeurtje ![]() ![]() Uitlaat krijgt van de week ook een strak pijpje, geen kachelpijp maar mooi rond stukje pijp. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klinkt perfect! Ben benieuwd naar de foto's.
|
||||
|
||||
![]() Hej dit gaat helemaal goedkomen hoor ik wel! Ik ben benieuwd naar de foto's
![]()
|
|||
|
|||
![]() pfffffffff gelukig geen roller deze keer
|
|
||||
|
||||
![]() vette bak man..!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() VAndaag het onderstel er 'even' weer ondergezet.....................blijft een lekker klusje
![]() Golf is nu 80mm lager rondom en originele 13inch wielen er nog even onder. Van de week even de gsi velgen klaarmaken, staat ook iets beter als deze vuile bende. ![]() moet nog wel de oprit weer opruimen................eerst foto posten en dan opruimen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lijkt wel een beetje een tokkie-auto zo met dat logo en dat beertje hoor....
verlaging staat em goed
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had het niet beter kunnen verwoorden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kzal even foto van recht van voren maken.............logo is meer voor de fun ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net even lekker foto's gemaakt in de polder................lekkere wind en lekker somber weer
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed idee, zo houden die bak! Is een goeie kleur (past ook perfect bij het interieur) en dat ziet er toch strakker uit dan een gerolde bak.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag even grillespoilertje en achterlichtkappen erop gezet. Spoilertje vind IK mooier staan en achterlichtkappen had ik nog liggen en aangezien de units wat krassig waren is het zo weer wat netter
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 666?
![]()
|
||||
|
||||
![]() das zeker van de roestduivel